Obsah  >>  Školství, zdravotnictví  >>  KVALITNÍ UČITELÉ NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH
Strana:   1  ...  19  20  21  22  23  24

KVALITNÍ UČITELÉ NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH

a
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všem zúčastněným
24.3.2005 - 13:40
v něčem s vámi souhlasím, učitelka je přehnaně náročná, na to že je to l. stupeň, tak po nich chce moc. Aby si dělali sami výpisky z učiva a ona to přísně známkovala, to je přehnané.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
všem zúčastněným
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ráďa
24.3.2005 - 13:03
Tak děkuji za pomoc.
Možná jsem chvíli litovala, že jsem se vyjádřila, dnes už nelituji. Všechno zlé, k něčemu dobré. A já se za ty názory "kritiků" nezlobím... Taky informace.Psala jsem o radu, že něco řeším a jestli to někdo chápe jinak, jeho problém. Je mi jen líto, že mně znají a soudí lidé , aniž bychom spolu někdy mluvili, znali se,.. Navíc nikdo s těch, kteří kritizovali,diskutovali, nejsou zasvěceni do celé věci. Takže ještě jednou děkuji slušným lidem, kteří odpovídali na můj dotaz o změně prostředí pro dítě (byť by problémové), na kterou má rodič právo.Kdyby někdo nebyl spokojen s mou prací,můžu o zaměstnání přijít.A ve školách vládnou jiná pravidla ? :-))
Stále jsem tvrdila, že učitelce ani ředitelce škodit nechci. Jde mi o něco jiného a kdo nechápe... ať nechápe..
Dám na radu inteligentní osoby, a můj dotaz na těchto místech končím.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ráďa
Anonymní uživatel
Hlavně pro: hbitý rodič
24.3.2005 - 12:45
Nakonec není to poprvé.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ráďa
Anonymní uživatel
Hlavně pro: hbitý rodič
24.3.2005 - 12:43
A nejlepší na tom je, že jsem to ani nepsal já. Prakticky jako jediný jsem se jí zastal, tak mě někdo šikovně potrestal. Osobně jsem si toho také všiml až teď, jinak bych jí na to pochopitelně upozornil mailem. Do teďka jsem ale netušil, že je to takto možné.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
hbitý rodič
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ráďa
24.3.2005 - 12:29
po pravdě řečeno, až když jste na to upozornil, tak jsem na to přišel, že je tam i e-mailová adresa. Myslím, že jste nakhle navedl více lidí. "Nešťastný rodič" Vám asi tímto poděkuje, že jste na něj upozornil. Fakt dobrý.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ráďa
Anonymní uživatel
Hlavně pro: jm.nemohu napsat
24.3.2005 - 12:08
Obávám se, že ačkoliv jste se snažila tajit svou identitu, jako jediná jste udala svůj mail který obsahuje (nejspíš Vaše) příjmení. povedlo se vám tedy to, čemu jste se bránila. A hbitý rodič slušného žáka nelenil....
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
další rodič
Anonymní uživatel
Hlavně pro: jm.nemohu napsat
24.3.2005 - 11:53
já se vám divím, že se pouštíte do takovéto diskuze. Stejně se to obrátí proti Vám, ať máte pravdu nebo ne. Byla jsem včera večer oslovena rodičem slušného školáka, vím, že obvolal více rodičů a v podstatě mu dávají všichni za pravdu. Všichni podle toho co popisujete asi víme, kdo jste a o kterou p. uč. se jedná. Já sama za sebe mohu říct, že se na jedné straně paní uč. vůbec nedivím (z důvodu sprostého chování vašeho dítěte), na druhé straně jestli dostáváte tolik úkolů a musíte se tak dlouho připravovat (upozorňuji, že moje dítě nosí málo úkolů, vůbec mi to nepřipadá přehnané, učení na doma je také v normě), nedivím se zase vaší reakci. Ale jak píši, my s tím žádné problémy nemáme a jak jsem hovořila s rodičem slušného školáka, tak on ani ostatní také ne. Nám připadá zadané učivo a DÚ nepřehnané. Vždyť třeba na prázdniny mají jen slohovou práci, kterou již ale mají zadanou už několik dní, tudíť na ní mají více než týden času. To co popisujete není pravda. Paní uč. dává za 6 čárek jednu poznámku za zapomínání. V jiných třídách za každé jedno zapomenutí je hned zápis do ŽK. A co se týče Vaší otázky, zda víme co právě probírají, tak to máme také všichni přehled. Stačí denodenně podepisovat DÚ a hned budete vědět, co se právě učí.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
rodiči slušného školáka!
Anonymní uživatel
Hlavně pro: rodič slušného školá
23.3.2005 - 17:16
Měla bych jeden dotaz, pokud jste rodič spolužáka,
mého dítěte, pak mi můžete odpovědět, Vám vyhovuje množství a náročnost domácích úkolů,
školní příprava na cca několik hodin, systém učitelky .. ? Vaš dítě nedostává čárky, a následné poznámky, když nepodepíšete úkol, když nevíte kterou z pěti učebnic ČJ či pracovních sešitů zrovna má pí.učitelka, nebo to dítě bude mít zapomenuto ? Vy vždy víte kterou básničku má dítě umět, (přestože má moje dítě mít zápis v úkolníčku s podpisem pí uč.- po dohodě - a není tak.) Vaše dítě namusí samostatně dělat výpisky z přírodovědy, vlastivědy, apd. s tím, že pomoc rodiče je špatná, když se rodič nedrží jakési osnovy zadané dětem v září ?
Mimochodem, víte co teď probírají např. v ČJ, nebo v jakémkoli jiném předmětu ?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
jm.nemohu napsat
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ráďa
23.3.2005 - 16:44
Vám Děkuji za radu. Získala jsem ještě jednu zajímavou informaci. Už se nebudu vystavovat dalším útokům. Nevím komu jsem trnem v oku. Jsou horší rodiče, kteří problémy svých dětí ani neřeší a další, kteří soudí jiné, aniž je osobně znají.I nepřítel může pomoct a neví o tom.
Děkuji.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
jm.nemohu napsat
Anonymní uživatel
Hlavně pro: rodič slušného školá
23.3.2005 - 16:39
co kdyby jste se mi představila? Když mne znáte,
nebráním se vašemu názoru a debatě .. já Vás neznám a nedovoluji si Vás soudit.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ráďa
Anonymní uživatel
Hlavně pro: jm.nemohu napsat
23.3.2005 - 16:35
Vaše dítě je možná hyperaktivní, což není ani porucha a už vůbec né nemoc. Je zvláštní, že "rodič slušného žáka" Vás "nejspíš" zná, ačkoliv jste neuvedla ani věk, a ani školu. Přitom podobných dětí se vždycky najde víc. Dávat ho do jiné školy ve Slaném bych nedoporučoval. Tamní učitelky budou mít patřičné reference od svých kolegyň, tak by tam nastoupilo rovnou s určitým cejcem. Obraťte se třeba na Dům rodin na Smečně (má kancelář i ve Slaném) na www.dumrodin.cz, kde by Vám snad mohli pomoct.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
rodič slušného školáka
Anonymní uživatel
Hlavně pro: jm.nemohu napsat
23.3.2005 - 16:15
vy si hlavně sklidněte svoje dítě a vysvětlete mu, co jsou základy slušného chování. Asi vím komu tento příspěvek píši. Jsem rodič jednoho spolužáka Vašeho syna. A to, co mi moje dítě doma líčí, jak se vaše dítě chová, co je schopné říci učitelce, jak ubližuje spolužákům, tak se laskavě zamyslete nad sebou, kde jste při výchově udělala chybu. A nedivte se učitelům a potažmo i ředitelům, že vůbec nestojí o další problémy na svých školách, protože s vaším dítětem jich je až dost.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
jm.nemohu napsat
Anonymní uživatel
Hlavně pro: aaa
23.3.2005 - 15:49
Ať jde o jakýkoli problém, nechci ho ventilovat na vřejnostia škodit sobě nebo škole. Ptám se,
jestli někdo zná odpověď na otázku "jak přemístit dítě na jinou školi, aniž bychom si (rodiče x škola) "šli po krku" Přece musí existovat způsob.
To mám to své dítě vystřelit na Mars? Aby učitelky měly klid ? P.S - na zvláštní školu dle odborníků nepatří ani omylem. Možná jde o nějakou "poruchu" jinak je dítě zdravé a inteligentní. Díky za případnou radu. Snad existuje více rodičů, nebo odborníků.. kteří mají zkušenosti a mohli by poradit, co nám zbývá. Nechci ubližovat ! Chci řešit !
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
jm.nemohu napsat
Anonymní uživatel
Hlavně pro: aaa
23.3.2005 - 15:29
Souhlasím. Z důvodu diskrétnosti není na místě rozpitvávat detaily, vcelku byly "problémy s chováním", živé dítě - tak to začalo, pak stálé zapomínání pomůcek, úkolů, teď už nosí dítě kromě poznámek také známky pouze typu 4,5. denně 4 - 5 úkolů a to mně donutilo jednat. Dítě mi nechce spolupracovat v hodinách, účitelka hází svou práci na mně,veškerou jeho odpovědnost přenesla na mne a dítě ji už prostě nebere vážně. Bylo mi přiznáno, že pí. učitelka je "náročnější", ale to není důvodem odepsat dítě, které jí nestačí.(které nazapadá).Začali jsme navštěvovat poradnu, abychom našli problém, ale je to dlouhá cesta a "pedagogové" této školy namísto pomoci a trpělivosti se mnou válčí.
Žádám přece jen o pomoc. Ne o milosrdenství.
To já začínám mít pocit, že jde o způsob
akce-reakce, do něčeho jsem píchla, něčím jsem je naštvala, bylo pochybeno už tím, že mi měli doporučit už před rokem poradnu. Jsou informovaní. Rodič takové informace nemá. Mohla tak regovat ve vlastním zájmu, když dítě v hodinách nezvládá. Doma pracuje na učení soustředěně a logicky. Ale nemám tolik času hrát si po věčerech na učitelku. Proč dítě do školy vůbec posílám... Pro ty pětky, poznámky, a vzkazy pí učitelky, co vše musí udělat doma..
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
aaa
Anonymní uživatel
Hlavně pro: jm.nemohu napsat
23.3.2005 - 15:12
Čím se znelíbilo vaše dítě?
Uveďte alespoň v náznaku. Kdyby nebyla akce od vašeho dítěte - nebyla by taky reakce ze strany školy, co vy na to ?
Žádný pedagog si nebude tzv. zasedávat na někoho jen tak, tomu nemůže nikdo věřit.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
jm.nemohu napsat
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
23.3.2005 - 15:04
Děkuji Vám za reakci, nikdo mi to nechce věřit, ani odborníci, prý mají rodiče právo změnit dítěti třídu, školu, a učitelé mají s rodiči diskutovat, pomáhat, vyhovět... od října upozrňuji na nemožnost kombinace mého dítěte a jisté pí.učitelky, v prosinci konzultace se zást.ředitele, v únoru s řed. školy a nejen, že mi nechtějí vyhovět, dokonce mi blokují jiné školy, aby nás přijaly.. nabízejí mi vesnickou školu - tam jim je prý všechno jedno. Už jsem opravdu v koncích. Nemám zájem škole ani řed.školy nijak škodit stále usiluji o slušné jednání, ale dočkávám se už i urážek na účet mého dítěte. Není únosné to nechat tak. Dítě na této škole už nemá šanci a nevím koho oslovit, aby dítě vůbec šanci dostalo. Jde mi o dobro pro moje dítě,ne o to válčit s učitelkama. Jak si to můžou dovolit takto ( až sprostě) jednat s rodiči. Bojím se oslovit obec,ministers.školství, inspektora, nebo někoho z médií,na tuto školu mi chodí ještě druhé dítě, mohlo by nést následky mého jednání. Proč ? Jak mám jednat. Dostala jsem radu volat na linku bezpečí pro rodiče... Neporadí mi ještě někdo nenásilné řešení, jak dostat dítě na jinou školu ?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: jm.nemohu napsat
23.3.2005 - 13:02
podle mě by volba školy měla být vaší volbou a záleží jen na škole, kam by vaše dítě mělo nově docházet, zda má v tom daném ročníku volné místo.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
jm.nemohu napsat
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ráďa
23.3.2005 - 11:21
Hezky řečeno o dětech.Všechny jsou přece jen děti,to my jsme dospělí a měli bychom mít rozum. Mám vážný problém s jednou učitelkou (mé dítě nezapadá do škatulky průměrných dětí),jednám už s řed. školy a vyhrotilo se to v boj mezi rodičem a školou( řed.školy chápu,že brání své lidi)ale štve mě, že tady už nejde o dítě, ale o to, aby škola snad "vyhrála" nějaký boj..Nemohu dosáhnout domluvy mírovou cestou, poradí mi někdo,
jak a kde se obrátit, aniž bych musela zasvětit média do tohoto nekončícího a neřešitelného trápení? Chci jen přestup dítěte na jinou školu a zdá se,že chci po škole zázrak světa.Díky
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Pavel
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Kolibrice
21.3.2005 - 21:51
No vidis, zabehni na gympl a navrhni to, budu Ti velmi vdecny...naprosto presne jsi to vystihla - fyzika, chemie!!! Jazykum by se melo venovat od 1. tridy, i ja zacal v prvni tride-soukrome samozrejme.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ráďa
21.3.2005 - 09:00
Co na to rict snad jen :-) :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-) atd
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  ...  19  20  21  22  23  24
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.