Obsah >> Školství, zdravotnictví >> KVALITNÍ UČITELÉ NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH
KVALITNÍ UČITELÉ NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH
Ráďa
20.3.2005 - 20:55
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Kolibrice20.3.2005 - 20:55
Nikdo na světě není tak (s prominutím) blbej, aby neměl zájem o nic. Každé dítě v něčem vyniká, nebo se alespoň nečím zabývá. Jak se vůbec zjišťuje hloupost? Tohle je ale typický případ chování učitelů k žákům. Nejde mu matika nebo čeština, tak je to prostě blbec. Když už je v takový škatulce, přestane mít zájem úplně o všechno.
Kolibrice
20.3.2005 - 20:07
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny20.3.2005 - 20:07
Btw. Souhlasím také i s tím, že hloupé děti nemůžou za to, že jsou hloupé, ale učit je- med rozhodně není! Tak jsem to myslela!
Kolibrice
20.3.2005 - 20:06
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Pavel20.3.2005 - 20:06
:) Proc sesypavat? Ja s Tebou souhlasim, a take vim o cem mluvim:), sama sice VS mam, ne vsak pedak, ale myslela jsem ten prazsky, ne Usti apod. i kdyz tezko soudit- lehke to neni asi nikde! Nechapu proc se jeste nazavedlo opravdu drit jazyky a v nich neodpustit nic- kor ted, kdyz jsme v EU´:),ale napr. kdyz jsem byla na gymplu, tak tam bazirovali na fyzice, chemii apod. a vim- ke vzdelani to patri, ale ne do takove hloubky- tech slovicek, co mohlo byt v hlave misto trapnych rovnic...
Pavel
20.3.2005 - 12:54
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Kolibrice20.3.2005 - 12:54
I prihlouple deti jsou jen deti a nemohou za to - i ty je treba ucit. Pedak vetsinou byva zachrana u prijimacek, nic tezkeho to neni. Ano, ten, kdo hodne cestuje, musi mit asi dost penez na to, aby vycestoval a 12 tisic ho asi nespasi.V tom Ti davam za pravdu stejne jako se studiem v zahranici, ale kazdy tu moznost nema.Meli bychom se hlavne zamerit na cizi jazyky, ty budeme potrebovat a je treba mit kvalitni zaklady, ovsem tech se Vam dostane az na gymplu nebo OA, pak je dobre vycestovat, vim, o cem mluvim.
Ráďa
19.3.2005 - 12:31
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Kolibrice19.3.2005 - 12:31
Chytrý dítě promluvilo. Má smysl učit přihlouplé děti? Nebylo by lepší školy radši zavžít? Od kdy je těžké se dostat na peďák?
Kolibrice
19.3.2005 - 12:22
Anonymní uživatel
Hlavně pro: all19.3.2005 - 12:22
Ono ucit "prihlouple" deti- nebot chytrych se posledni dobou moc nerodi:)- neni zadny med,(ZS) kdyz vezmu v potaz, jak je tezke se na VS dostat, vystudovat..a dostudovat, tak 1. souhlasim s tim, ze machr s batohem na zadech muze byt dobrym ucitelem zemepisu,ale vetsinou lide, kteri zemak studují, také hodně cestují, ale za 12ctku se jim ucit nechce! Tak je to se vsim, jenze sehnat praci, dobre placenou a tu, co by cloveka bavila je hodne tezke, zvlaste kdyz mistrni trh nabidky prace ucitele je na velmi nizke urovni- nechapu, proc treba na gymplu drzi nektere neschopy! Proc nedaji sanci mladym a ja pevne verim v to, ze mladi jiz novy a tolik potreby vitr prinesou!
Ale kazdemu doporucuji zkusit studium v zahranici a budete koukat, jaky je pristum v jinych zemich- ano, plati se to, ale ucitel je tam pro zaky! Tady je to obracene, skoly berou za zaky prachy a ucitele si to tam jdou jen odkroutit( samo, ze ne vsichni),ale je jich hodne!
Ale kazdemu doporucuji zkusit studium v zahranici a budete koukat, jaky je pristum v jinych zemich- ano, plati se to, ale ucitel je tam pro zaky! Tady je to obracene, skoly berou za zaky prachy a ucitele si to tam jdou jen odkroutit( samo, ze ne vsichni),ale je jich hodne!
Pavel
19.3.2005 - 11:01
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny19.3.2005 - 11:01
Ti, co obvykle maji pedag. vzdelani, malokdy rozsiruji svuj level cili uroven...na 3.ZS je anglictina mizerna-o nemcine plati totez, mel jsem ji od 4. tridy a vysel jsem nepoznamenany, az na gymplu se uroven zvysila - profesorka nema pedag. vzdelani, ale styky s anglii.
Ing.Krátký
17.3.2005 - 19:27
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všechny17.3.2005 - 19:27
Moje známá byla za ředitelem 3.ZŠ před několika lety a nabízela mu, že bude učit angličtinu. Anglicky umí perfektně. Ředitel jí odmítl z důvodu, že nemá pedagogické vzdělání. Nyní pracuje v Praze na jazykovce a má skvělé výsledky. Trapné je, že učitelé, kteří mají požadované vzdělání, nemají znalosti.
Lenka
17.3.2005 - 17:16
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jiřina17.3.2005 - 17:16
V pondělí je konkurz na nového ředitele, tak třeba se něco změní.
Jiřina
17.3.2005 - 16:42
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny17.3.2005 - 16:42
Pan ředitel si poradí se vším,byla jsem toho důkazem,tím chci říct,že nic nevyřeší,umí vše tak podat, že se vlastně nic nestalo a tím je to smeteno ze stolu.Asi by to opravdu chtělo někoho nového,kterému problém bude něco řikat.
Mrkficka
17.3.2005 - 14:51
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ráďa17.3.2005 - 14:51
Na Harvardu jsem mela ve tride prevazne Cinany a Japonce, Rusaka ani jednoho... ale fakt je, ze je tady hodne Rusaku inzenyru a tak. A oni jsou hrozne fajn, narozdil od vetsiny amiku. Ja pro jednu Rusku pracuji a nevymenila bych je za nic na svete.
Ráďa
17.3.2005 - 13:49
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Mrkficka17.3.2005 - 13:49
Ani bych se nedivil, kdyby ti Rusáci (co neuměj anglicky) chodili na Harward.....
Mrkficka
17.3.2005 - 13:34
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ráďa17.3.2005 - 13:34
Asi jak kteri, protoze tady v Bostonu je velka ruska komunita a domluvis se asi tak s polovinou. I kdyz, to je asi vsude, kde je moc prislusniku stejneho naroda pohromade, kluci ze Chicaga neumeji anglicky vubec, protoze to nepotrebuji a zrovna tak nekteri brazilci jsou tady uz pres 20 let a nejsou schopni se domluvit {fakt, taky bych tomu neverila, kdybych to nemela pred ocima}
Tom
17.3.2005 - 10:31
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny17.3.2005 - 10:31
No on asi problem bude v tom, ze kdyz nekdo dneska umi perfektne anglicky, tak si najde praci za 40 tisíc a nebude delat ucitele na ZS za dvanact a jeste mit plnou tridu pubertaku... a to samé platí o ucitelich informatiky. Kdyz umi nekdo s pocitacema, muzu mit praci v praze jako spravce site za petinasobek toho co mi nabidne zakladni skola. Vinu na tom nese cela koncepce skolstvi ktera se od listopadu 89 temer nezmenila. Anglicky se naucim v praxi a ne ctenim headwaye stranku po strance od nekoho, kdo sam anglicky neumi (viz moje zkusenosti s uciteli na ZS a SS na ekonomce)
Ráďa
17.3.2005 - 09:41
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jana17.3.2005 - 09:41
Dokud si budeme myslet, že dobří učitelé vystudovali peďák, tak doopravdy to půjde od deseti k pěti. Znám učitele zeměpisu kterej má gympl, ale s krosnou na zádech projel stopem
půlku světa. Stovky fotek které jinde nenajdete, vyprávění o domorodcích o kterých si nikde nepřečtete. Co koho zajímá kolik tam žije obyvatel a co se tam vyrábí? A to je přesně to, co Vás naučí machr s fakulty, kterej Vám při výuce o USA maximálně řekne:"Otevřete si učebnici na straně 64, tam je vyfocenej Bílej dům". To samé se pochopitelně týká i třeba fyziky. Nevím jak dneska, ale když já jsem chodil do školy, tak měl člověk pocit, že od války nebyl žádnej pokrok. Učitelka opsala půlku stránky s učebnice, mezitím se párkrát otočila aby rozdala poznámku, zadala domácí úkol a měla to za sebou.
Ve Slaném je jedno nádherné srovnání dvou vyučujících výpočetní techniky. O obou se už na Slánsku diskutovalo. Jistá učitelka (nebo profesorka - nevím) na gymplu, a pan učitel na 3.ZŠ.
Pokud jde o jazyky, tam je problémů pochopitelně celá řada, už jenom proto, že za pár hodin týdně se prostě nikdo cizí jazyk (není - li geniální) nenaučí. Navíc se tam samostudium přdpokládá.
půlku světa. Stovky fotek které jinde nenajdete, vyprávění o domorodcích o kterých si nikde nepřečtete. Co koho zajímá kolik tam žije obyvatel a co se tam vyrábí? A to je přesně to, co Vás naučí machr s fakulty, kterej Vám při výuce o USA maximálně řekne:"Otevřete si učebnici na straně 64, tam je vyfocenej Bílej dům". To samé se pochopitelně týká i třeba fyziky. Nevím jak dneska, ale když já jsem chodil do školy, tak měl člověk pocit, že od války nebyl žádnej pokrok. Učitelka opsala půlku stránky s učebnice, mezitím se párkrát otočila aby rozdala poznámku, zadala domácí úkol a měla to za sebou.
Ve Slaném je jedno nádherné srovnání dvou vyučujících výpočetní techniky. O obou se už na Slánsku diskutovalo. Jistá učitelka (nebo profesorka - nevím) na gymplu, a pan učitel na 3.ZŠ.
Pokud jde o jazyky, tam je problémů pochopitelně celá řada, už jenom proto, že za pár hodin týdně se prostě nikdo cizí jazyk (není - li geniální) nenaučí. Navíc se tam samostudium přdpokládá.
kvik
17.3.2005 - 09:15
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ráďa17.3.2005 - 09:15
Jestli to nebude tím, že zatímco jsme se povinně šprtali ruštinu, tak oni v klidku angličtinu a státky ni krok.
Ráďa
17.3.2005 - 07:38
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Mrkficka17.3.2005 - 07:38
Dovolil bych si s tebou nesouhlasit. Měl jsem možnost chodit na školu v Ontariu a překvapilo mě, že tam chodila i slečna z Quebecu. Přitom angličtinu se tam pochopitelně učejí povinně, neboť Kanada je dvojjazyčná. Naopak málokdo z anglicky mluvících provincií zvládá francouštinu. Tvoje porovnání trochu pokulhává, protože se angličtinu neučíš v rámci povinné školní docházky a učí tě jí, jak se říká, rodilý mluvčí. To je také jediný způsob, jak se nějaký jazyk naučit.
Co mě ještě překvapilo, jak výborně umějí anglicky Rusáci. Abych řekl prvdu, nedokážu si to vysvětlit. Né každý musí přece být špion KGB.
Co mě ještě překvapilo, jak výborně umějí anglicky Rusáci. Abych řekl prvdu, nedokážu si to vysvětlit. Né každý musí přece být špion KGB.