Obsah  >>  Úřady, policie  >>  3.vlna privatizace bytů
Strana:   1  2  3  4  5  6  ...  63

3.vlna privatizace bytů

Ráďa
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Petr Oláh
17.3.2005 - 09:15
Abych se přiznal, jakékoliv aktivity v tomto směru považuji za zbytečné. Radnice doopravdy zákon neporušila a když dneska vidíme jak se jedná s nájemníky v jiných městech, v poslední době především v Moravskoslezském kraji, kde chtějí celé nájemní domy prodat tuším obálkovou metodou, tak jsme dopadli relativně dobře. Radnice se nám mohla také pomstít třeba rekonstrukcí bytů, čímž by se rapidně mohla zvednout jejich cena, ačkoliv by nebyla provedena "v souladu s naší představou o kvalitním bydlení".
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
as
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Petr Oláh
17.3.2005 - 08:54
Divíte se? TV tu byla a nemohla nic. Zákon porušen nebyl. Ministr napsal,že je to sice nemorální,ale zákonné.A co všechno projde místním mocným nedává žádnou naději na změnu morálního hlediska těch co rozhodují. Můžeme jen přihlížet a brát co je - další možnost je jěště horší.Svůj nesouhlas můžeme projevit jenom ve volbách. Ale i tam, jak vyplývá z diskusí jsme jenom několik kapek v moři.Život je holt někdy svině.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jana
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Petr Oláh
17.3.2005 - 08:35
Je mi to jasný, taky jsem chtěla něco udělat pro sebe i ostatní v domě a jestli se každý bojí nebo je tak zabedněný to nevim, ale nechápu to. Pak se všichni můžou divit a bohužel i já.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Petr Oláh
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jana 16.3.2005 11:45
16.3.2005 - 21:53
O Tv jsem sice přemýšlel, ale pro poměrně velké pracovní zatížení na to nemám. A podle usínající diskuze na toto téma mám pocit, že bych si spíše vyrobil více problémů než bych získal nějaké výhody (nižší cenu). Samozřejmě nějaké kroky okolo odhadu ještě podnikám, ale jak píšu mám pocit,že většina lidí už rezignovala a jejich aktivita skončila na Dolíkách při podpisu petice a při pochodu na náměstí loni na podzim.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Petr Oláh
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jana
16.3.2005 - 21:42
Milá Jano, ten opis může získat každý, kdo se zastaví na RK Sever. Je to totiž kopie z oficiálního odhadu, který byl zpracován pro privatizaci. Bohužel většina lidí radši zaplatí to, na čem se radnice usnesla a má to posvěceno nezávislým odhadem a ani se nezajímají, co vlastně kupují.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
JIDA
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ráďa
16.3.2005 - 13:16
nebo spíš budou ti družstevníci.... už jsem na to přišla.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
JIDA
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ráďa
16.3.2005 - 13:15
je možné, že mám špatné informace, přece jen, - jsou to příbuzní, tak nám možná tlačí do hlavy nesmysly, pravda ovšem je,že to okno co jim vyměnili si nemuseli platit. A ten bojler taky ne. Tak asi neplatí nájem. Nechtěla jsem se za nic rvát, jen přidat příspěvek.No ale když si ten byt nekoupili, tak by měli platit nájem, ne? Mám v tom zmatek, omlouvám se.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ráďa
Anonymní uživatel
Hlavně pro: JIDA
16.3.2005 - 12:04
Nezlobte se, ale nerozumím Vám. Jestliže někdo platí nájem, neplatí do fondu oprav. Jestliže platí do fondu oprav, neplatí nájem. Do fondu oprav platí buď družstevník v SBD, nebo majitel bytu ve společenství vlastníků. V žádném případě ale né nájemník. Údržba domku je pochopitelně dražší, neboť se o náklady nemůžete dělit se sousedem. Jestliže bydlíte v pětipodlažním domě, je přirozené, že střecha není nad každým bytem a ani fasáda není kolem každého "celého" bytu. Fond oprav není pro jednotlivé byty, (do svého bydlení si obyvatelé také všechno musí kupovat sami) týká se pouze společných prostor. Právě na střechu, chodby, zateplení domy atd. A i to jsou jejich peníze, které střádají,takže jim nikdo jiný nic nedá.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jana
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Petr Olah
16.3.2005 - 11:45
Nenapadlo Vás dát co celé do TV? Bydlím v podobném domě a klidně se k Vám přidám.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
JIDA
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ráďa
16.3.2005 - 07:51
asi to všude není stejné. Znám "bytovku" kde je nájem velmi slušný (kolem 1.000,-), na hlavu jim nic nepadá a ještě mají opravy z fondu, kam dávají 400,- měsíčně. tak to mě pak taky zamrzí, když si já musím do svého bydlení koupit všechno sama. Ale vše je věcí vkusu, já bych dům za byt neměnila, to je jen příspěvek k tomu, proč se někdo asi rozčiluje.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jana
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Petr Oláh
16.3.2005 - 06:51
Jste skvělý, že jste toto zveřejnil, bydlím v podobně starém a podobně problémovém domě, za který bych měla platit tržní nájem. Dům je nedaleko tohoto.Je to přesně to, co jsem si myslela.Opravdu díky za zveřejnění, protože já osobně doufám, že Vaší pomocí spoustě lidem otevřu oči.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Matouš
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Petr Oláh
15.3.2005 - 21:23
Mně to moc legrační nepřipadá, ale odpovídá to i na mou otázku proč se město těchto bytů zbavuje.
V předchozí diskuzi tady někteří vyjídřili přesvědčení, že odhadce nebude objektivní. Máte pocit, že je posudek neobjektivní a cena nadhodnocena/podhodnocena?
Doufám, že cena odpovídá popisovanému technickému stavu.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ráďa
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Petr Oláh
15.3.2005 - 20:34
Ten dům měl před několika dny (3.3.) krásné třicáté narozeniny. Jestlipak jste mu popřál? Jsme s tím domem skoro stejně staří. Nechci se chlubit, ale jsem daleko zachovalejší.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Petr Oláh
Anonymní uživatel
Hlavně pro: privatizující a all
15.3.2005 - 20:09
Jen tak pro legraci Vám poskytnu výpis z odborného odhadu domu, který je zařazen do privatizace. Zde je vidět čeho se máme stát majiteli, pokud chceme mít jistotu bydlení.


Přílohy:
475.doc -
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
A2
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ráďa
15.3.2005 - 10:35
souhlas
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ráďa
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Matouš
15.3.2005 - 07:29
Z rozpočtu města není co zjišťovat, neboť je logické, že nic, nestojí nic. Věškerý provoz bytu pochopitelně hradí nájemník. Proč ale veřejně nehlásit, jak je údržba domu drahá. Ono by vypadalo dost blbě, kdyby na straně příjmů bylo třeba 1.200 Kč a na straně výdajů dejmetomu 100 Kč (platba pro servisní organizaci). Můžete se zeptat kohokoliv v již privatizovaných, ale i družstevních bytech, kolik platí do fondu oprav a budete žasnout. Prakticky se neliší od regulovaného nájemného. A proč ty byty privatizují? Jak sám starosta uvedl, soukromý vlastník se o nemovitost stará lépe něž město. Bohužel to nespecifikoval. Ty byty městu sloužily jako doko dojná kráva a teď je ještě šance nějakou korunu z toho vytřískat. Ono totiž ve chvíli, když by se dům dostal do neobývatelného stavu, by pro měst přestal být zajímavý, neboť by mu nic nepřinášel, ale naopak by do něj muselo investovat. A to hodně. Dokud ale patří městu a není v havarijním stavu, nemá majitel potřebu cokoliv v domě financovat.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Matouš
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ráďa
15.3.2005 - 00:19
Když už jste mne vyvolal. Nejsem účetní, ale čísla mne zajímají. Nedalo by se z rozpočtu města zjistit, jak to s těmi dotacemi/nedotacemi na bydlení ve skutečnosti je? Díval jsem na rozpočet a moc z toho moudrý nejsem.
Kolik město vybere na nájemném a kolik stojí provoz bytů, kolik se reinvestuje a kam, se mi z toho zjistit nepodařilo.
Proč ale město vlastně byty privatizuje?
PS. Dík že mne neházíte do stejného pytle s těmi dvěma předchozími pány, já se snažím mít svá tvrzení podložená právě těmi čísly.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
passer-by
Anonymní uživatel
Hlavně pro: kolemjdoucí + čtenář
14.3.2005 - 19:26
Pro oba mám zprávu. Dnes se v Praze jednalo o tom, jak by mohla EU finančně pomoc ČR při opravách paneláků.

Pánové, vaše rejpavost plyne z toho, že jste na tom víc než hůř s bydlením než lidé na sídlištích. Zřejmě bydlíte v zemljankách a jste naštvaní, že obsah popelnic na sídlištích už není, co býval.
Dotujte víc naše bydlení a vše se zlepší.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ráďa
Anonymní uživatel
Hlavně pro: All
14.3.2005 - 15:39
Je to neuvěřitelný. Čas od času se tady objeví čtenář, kolemjdoucí, Matouš a další, kteří mají neurčité výrazy jako město dotuje, strká horem dolem, a pod. Nic bych nedal zato, že ty dva prvně jmenovaní jsou jedna osoba. Jelikož jsem účetní, zajímají mě vždy číselné položky. Jestliže tedy někdo tvrdí že žijeme na něčí úkor, měl by to dokázat. A né tady blafat nesmysly o opravách které nikdy nikdo neprovedl.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
J
Anonymní uživatel
Hlavně pro: kolemjdoucí
14.3.2005 - 14:44
Někomu vadí sponzorství bytů, mně zase vadí sponzorství opravy domu, kde sídlí ODS. A nejedná se o malou částku. Milý Kolemjdoucí, měl by si častěji chodit k rybníku a pozorovat velké kapry. Víc toho sežerou.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3  4  5  6  ...  63
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.