Obsah  >>  Úřady, policie  >>  Dopravní značení, kruh. objezd a svět. křižovatky
Strana:   1  ...  25  26  27  28  29  ...  35

Dopravní značení, kruh. objezd a svět. křižovatky

Marek
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
22.3.2006 - 09:14
Na Kladne u Baumaxu to taky zrovna neni svetoborny, ale funguje to...driv krizovatka u brodu byla dost velka...ted to tam ten kruhak opticky dost zmensil...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jakub Procházka
22.3.2006 - 06:22
Kruhák U Brodu byl vybudován kvůli Lidlu. To by mě zajímalo, jak by si chtěl z té klasické křižovatky udělat k Lidlu odbočku.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jakub Procházka
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
22.3.2006 - 00:15
Nesouhlasím. Už je to 30 let, co se tady objevil první kruhák a jistě už byly jeho výhody a nevýhody dávno známé. A stále a stále se budují světla. Kdyby to bylo tak, jak tvrdíš, že jsou světla provozně dražší, tak by se vyplatilo investovat do kruháků naráz a pak už jen s minimálními náklady na údržbu. Dnes už se do semaforů místo žárovek dávají LEDky, takže spotřeba a náklady na údržbu se výrazně snižuje. Prostě na některou křižovatku se hodí to a na jinou ono. Tečka. Příklad: Kruhák je obykle schopen pojmout stejný počet vozidel ze všech jeho vjezdů (za předpokladu že vjíždějící auta odbočují rovnoměrně na všech výjezdech), bez ohledu na provoz. To je značně nevýhodná okolnost, zvláště ve Slaném ve špičce, kdy je na Pražské kolona až k přejezdu, Havířská od hasičárny taky tak a v Ouvalovce od Plusu a od Hamburku čeká 10 aut. Světla můžes nastavit, aby to od Pražské pouštěla mnohem delší čas, než od Plusu-aby ty frony byly přibližně stejně dlouhé. S kruhákem neuděláš nic.

Chápu že tě asi nepřesvědčím, já budu vždy ZÁSADNĚ PROTI kruháku U Brodu, ty zase asi PRO, ale máme tu demokracii, takže si může každý říkat, co chce-pokud tím nikoho neuráží. Tečka.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jakub Procházka
21.3.2006 - 21:45
Ano ve všech těch přpadech, tedy i tehdy je-li více vjezdů, je kapacita kruhového objezdu větší
že nejsou všude kruhové objezdy?
protože nejsou peníze,
krom jiného je kruhový objezd záležitost, která se provozně obejde, na rozdíl od světel, bez nákladů
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jakub Procházka
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
21.3.2006 - 21:37
Nedávno, co je tady vedly ty bouřlivé diskuze, jsem se o toto začal trochu více zajímat. Ono je jednoduché napsat, že světelná zvládne 15 tis vozidel a kruhák za stejný čas 25 tis. Proč potom ty kruháky nemáme všude? To se nedá říci paušálně-zálení na konkrétní křižovatce. Ono je také důležité, kolik silnic do křizovatky ústí, jaký je na nich provoz, jestli je všude stejný nebo někde výrazně větší, v případě světal pak záleží na konkrétním nastavení signalizace, zda je v noci křižovatka vypnuta, jaká je tam max.rychlost atd. atd. Jsou místa, kde je kruhák více než vhodný (Skalka, U kasáren) a i místa, kde je nevhodný (U Brodu). Ale to už bych tady jen opakoval to, co jsem zde už dříve napsal. (Stačí si najít starší příspěvky)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
křižovatka
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
21.3.2006 - 13:32
Jen tak pro odlehčení...


Přílohy:
1000.doc -
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
řidič
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všechny
21.3.2006 - 09:07
Připravte si pevné nervy a slabší jedinci také léky na srdce ať to s Vámi nesekne.
Příští pondělí 27. 3. 2006 začne generální oprava Ouvalovy ulice
Ve stavbou dotčené části bude zcela uzavřena. Výjimkou bude pouze zásobování přilehlých podnikatelských objektů. Osobní auta budou vedena náhradní trasou přes ulice Smečenská, Záfortenská a Šultysova zpět na kruhový objezd a nákladní doprava bude vedena přes rychlostní komunikaci (obchvat města) a vrácena na kruhový objezd přes Pražskou ulici. Stavba bude rozdělena do tří etap tak, aby došlo k co nejmenšímu omezení při zásobování a provozu přilehlých objektů. Každá etapa bude trvat přibližně jeden měsíc, celková rekonstrukce bude dokončena za tři měsíce přibližně do konce června 2006.
Více informací ve Slánské radnici.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jakub procházka
20.3.2006 - 21:05
zlatý světla?

v ÚSTí nad Labem magistrát rozhodl o zpovoznění několika křižovatek se světly

Policie okamžitě protestovala s tím, že to odporuje logice, když existuje studie, že zatímco křižovatka se světly odbaví za časovou jednotku 15 000 aut, pak kruhový objezd 25 000 aut

tady není co řešit
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Fčelda
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jakub procházka
20.3.2006 - 16:57
No jo, kruháky na vedlejších jsou lepší.

F.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Fčelda
Anonymní uživatel
Hlavně pro: vlk
20.3.2006 - 16:55
Původně jsem se domníval, že převážná většina příspěvků z minulosti byla o tom, že kruhák ve Slaném je moc malej.....
No a těch 30 mega souboru prozrazuje, že ty, o kterých je tvůj příspěvek, budou asi dost veliký.

Bojím bojím

8-) F.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jakub procházka
20.3.2006 - 08:28
Taky je to materiál určený pro dopravní inženýry, jde o metodiku. Pro laika to nemá význam.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jakub procházka
Anonymní uživatel
Hlavně pro: vlk
19.3.2006 - 23:58
No tak to je ranec, tohleto. To aby byl člověk dopravní inženýr, aby tomu porozuměl. Nikdy by mě nenapadlo, že se dá z prachobyčejného kruháku udělat taková věda a že se tím zabývá X lidí. Jinde by asi byli užitečnější. Jinak některé ty kruháky, co jsem tam viděl, bych já rozhodně NIKDY neschválil do provozu. To je strašný. Jinak můj postoj ke kruhákům na hlavních silnicích to nemění. Zlatý světla.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
vlk
Anonymní uživatel
Hlavně pro: vlk
19.3.2006 - 11:53
http://danone39.mr2008.org/Velke_okruzni_krizovatky-CDV.pdf
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
vlk
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
19.3.2006 - 11:53
Dříve se tady vášnívě diskutovalo o kruháku, tak se to hodí snad sem. Pro všechny příznivce i odpůrce slánského kruháku tu mám "Metodický pokyn pro velké okružní křižovty zpracovany centrem dopravního výzkumu". Jsou tam různé propočty, statistiky a ukázky (včetně fotek) různých krukáků z ČR. Stahuje zde. (má to 30 MB) http://danone39.mr2008.org/Velke_okruzni_krizovatky-CDV.pdf
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Niki
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Kamila
15.11.2005 - 14:47
To bohužel nejezdí, musí se vystoupit na Dědině. Ale mě taky autobus nezajíždí do Holešovic :o)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Kamila
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Niki
15.11.2005 - 14:43
A můžu se zeptat,ten jezdí i na letiště a v pracovní den a neděli?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Niki
Anonymní uživatel
Hlavně pro: kamila
15.11.2005 - 08:01
Já jezdím tím co jede z Arbesovky v 6.10 a u Billy je v 6.13.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Cestující
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Tom
14.11.2005 - 20:51
Dědkové na magistrátu si slušně přilepšují k platu, tak nevim co by z toho měli.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Tom
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
14.11.2005 - 18:46
A myslím, že tyto problémy by se vyřešily velice rychle, kdyby dědkové na magistrátu nebo kde všude a pustili sem soukromého dopravce na trasu Slaný - Praha. To bychom viděli jak se dají věci řešit rychle a ke spokojenosti zákazníka
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
kamila
Anonymní uživatel
Hlavně pro: anonym
14.11.2005 - 15:56
Myslim,že ty lidi,který jezděj v 6:05 jsou toho názoru,že jim to bude stačit takhle než aby jeli o čtvrt hodiny dříve,byť skoro od baráku.Já tím jezdila taky,jinak jsem byla v práci moc brzo.Navíc ten bus z vlakáče zajíždí na letiště,ten od Billy ve 5:43 ne,toť další důvod,proč někdo jede tim a jinej tim.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  ...  25  26  27  28  29  ...  35
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.