Obsah  >>  Infrastruktura, ekologie  >>  Úroveň řidičů ČSAD Slaný
Strana:   1  2  3  4  5  6  7  8  9

Úroveň řidičů ČSAD Slaný

Senior
senior
Počet příspěvků: 12
Hlavně pro: Zdenu
8.6.2011 - 14:18
Asi opravdu je třeba si stěžovat na vedení firmy.Příklad  ANEXIE,který jsem uvedl,není jediný se kterým jsem se setkal.Řidiči ostatních přepravních firem v republice ve většině případů přistavují vozidla 10-15min. před odjezdem.Problém asi bude v celkovém nastavení denního jízdního řádu.Nechápu placení za přistavení autobusu na stání. Jenom taková jednoduchá otázka,proč to funguje u jiných firem a v ČSAD Slaný jsou problémy ?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Symetric
Počet příspěvků: 28
Hlavně pro: ajimz
8.6.2011 - 14:03

Dle pravidel etikety se v MHD zdravit nemusí (ale může). Ono je dobré se trochu vžít do role řidiče. Já tedy řidiče většinou zdravím, ale neuráží mne pokud mi neodpoví. Chápu že to může být po dvacátém člověku během několika minut pro něj už docela protivné a únavné.

U ČSAD Slaný ale jezdí pár zajímavých řidičů.

Jeden řidič (vzhledem, věkem i způsobem jízdy působí, že by měl být už řadu let raději v důchodu) a ten skoro každému tyká a na pozdrav odpovídá zásadně zdar nebo nazdar. To už je trošku za hranou. Daleko víc mi ale vadí způsob jakým jezdí. Na Evropské zásadně stihne červenou na všech semaforech. Na Dejvické čeká na dobíhající lidi tak dlouho, že odjede i o 10 minut později (přitom hned za ním jede další spoj). Řadí tak brzy, že je motor pořád jen v nejnižších otáčkách a celý autobus se z toho klepe. Dřív jsem si myslel že je to tou starou Karosou, ale on takhle jezdí i s novými vozy. Asi ten motor už neslyší :-).

Dalším speciálem je tmavý hubený řidič jezdící spoj Praha-Slaný-Pozdeň. Krom toho, že ve voze je vždy pěknej smrad po cigaretách, vyřvává Country radio a všude je výzdoba modrými LEDkami, plastovými květy a vlaječkami (jeho Karosa kterou jezdil kdysi vypadala spíš jako maringotka od cirkusu), má ještě jednu zvláštní a záhadnou úchylku. U každého vozu kterým jezdí buď zcela odstraní nebo alespoň mechanicky znemožní (je v tom hodně vynalézavý a pečlivý) roztažení záclon proti slunci a někdy jsou pro jistotu zamčená i okna proti otevření. To je v letních měsících velmi nepříjemné. V autobuse bez klimatizace je už tak v létě jako v pekle a ještě k tomu tyhle "úpravy". Navíc se jedná o velký Mercedes z první dodávky, ve kterém jsou otevírací pouze přední okna. Tento typ byl totiž původně projektován na klimatizaci.  Řidiči je to jedno - on má svoje větrání a záclony a že za ním cestující téměř kolabují vedrem je mu fuk. Jen nějak nechápu co ho k tomu motivuje.

Jeden starší často nervózní řidič zase trpí tím, že zásadně neotevírá přední dveře pro výstup. To je u narvaného autobusu, ze kterého chce vystoupit na Dědině jeden člověk sedící na sedadle u předních dveří těžko pochopitelné. On ale bude čekat tak dlouho, dokud se ten člověk neprocpe po minutě čekání u předních přes narvanou uličku k zadním dveřím. Taky nechápu motivaci. Nejdřív jsem si myslel že nechce aby na něj v zimě táhlo, ale on to dělá vždy bez ohledu na sezónu a nacpanost vozu a pokaždé si toho nešťastníka cestujícího, který ho ještě nezná, náležitě vychutnává :-). 

Pak jezdí jeden starší, prošedivělý a velmi objemný řidič s plnovousem, který poněkud trpí agresivitou za volantem a jeho nervózní prudké brždění a rozjíždění a vůbec chování na silnici je občas také zážitek. A to se říká, že objemnější lidé jsou klidnější.

Jinak je ale většina řidičů velmi slušná a řídí precizně. Vím že je to tvrdá, zodpovědná práce a oni mají s cestujícími určitě taky spoustu zajímavých zážitků. Takže buďme k nim trochu tolerantní.

Jestli někdo znáte toho pana řidiče z Pozdně, přimluvte se u něj prosím ať ty záclony vrátí zpátky a zprovozní. Bylo by to moc fajn :-).
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ZdenaZ
Počet příspěvků: 6
Hlavně pro: Senior
8.6.2011 - 09:17

Vzhledem k tomu, že známý jako řidič "našich" autobusů pracuje, tak do toho trošku vidím. Často není možné přistavit autobus dřív, protože mají povinné pauzy, které mnohdy vycházejí opravdu na minutu mezi spoji. Kdyby s autobusem ujel třeba jen metr, tak pauzu nesplní a hrozí mu pokuta od policie. To je jedna věc. Ta druhá je ta, že řidiči jsou placení za přistavení autobusu 1minutu před odjezdem. To, co je dřív, jim nikdo nezaplatí. Potom se nedivte, že jezdí se spožděním. Tady bych stížnosti směřovala spíše na vedení, ne na řidiče. Samozřejmě chápu, že to může působit potíže při navazujících spojích, ale řidiči (nemohu tedy mluvit za všechny) za to mnohdy opravdu nemůžou.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Senior
senior
Počet příspěvků: 12
Hlavně pro: všechny řidiče
7.6.2011 - 17:15
Myslím si,že daleko horší než zdravení řidičů je jejich přístup k cestujícím ohledně odjezdů ze stáních.
Řidiči jiných společností (např.ANEXIA Rakovník) běžně přistavují autobus min. 10minut před odjezdem.aby cestující v klidu nastoupili a linka odjela načas.Kdysi toto pravidlo docela dodržovali i slánští.Nyní to většinou bývá tak,třeba na Dejvické,stojí tu v mrazu dvacet "slaňáků" a s panem řidičem to ani nehne,stojí u Diplomatu a civí .Minutu před odjezdem autobus "laskavě" přistaví.Pochopitelně odbavení cestujících se zdrží a linka odjíždí se zpožděním.Slánským nějaká ta minuta navíc nevadí,ale těm cestujícím kterým ze Slaného jede navazující spoj načas někam jinam to ujede...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ZdenaZ
Počet příspěvků: 6
Hlavně pro: Všechny
6.6.2011 - 21:11
Také jsem chtěla podotknout, že spousta cestujících jen nesrozumitelně zahuhňá cílovou stanici. Bez jakéhokoliv dobrý den, děkuji a podobně. Ani se nedivím, že řidiči postupně otupějí. Paradoxně slušnější bývají ti mladší řidiči.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
AP
Aktivní Pasiv
Počet příspěvků: 541
Hlavně pro: ajimz
6.6.2011 - 20:07

Je jich víc, ale opravdu nic moc. Na druhou stranu, spousta cestujících si taky myslí, že "Slaný" je jediný, co je potřeba říct.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ajimz
Počet příspěvků: 82
Hlavně pro: Všechny
6.6.2011 - 14:25
Dobrý ráno, dobrý den, dobrý večer .....  To by měla být slušná odpověď na pozdrav. Slánští čsaďáci to neznají ... kromě jednoho a buhužel nevím , jak se jmenuje, ale jezdím s ním většinou odpoledne z Prahy. Jediný slušný řidič, kterému slušnost asi ještě něco říká a nezapoměl, když mu maminka říkala, že na pozdrav se má odpovědět ... :-)  Přestěhoval jsem se asi před půl roku z Kladna do Slaného a můžu říct, že čsaďáci , myšleno řidiči, by jsi měli vzít příklad od řidičů z Kladna. A to ani nejezdí v modrých uniformách a s autobusy zn. Mercedes :-))))
Naposledy upraveno 06.06.2011 - 14:28Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ivanaa
Počet příspěvků: 13
Hlavně pro: bobik
22.4.2011 - 23:12

Na jízdence je číslo řidiče.Můžete si stěžovat na ČSAD Slaný.Ovšem ne na informace,ale k řediteli
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
bobik
Počet příspěvků: 10
Hlavně pro: řidič autobusu
21.4.2011 - 16:44

Bravo řidič  autobusu Slaný  -Praha v 8. 25 opět nezklamal  -- pravidelný  odjezd v  8.25 ze Slaného  fronta cca 50 lidí
Ridič v  8.23 vyšel z budovy a  přímo před ní si zapálil a četl si noviny , v 8.28 zaregistroval frontu !
Dokuřoval  si vesele , a  odjezd z nádraží v 8. 33 !!!
I my jezdíme do práce  a pochybuju  že bych uspěl s výmluvou, že jste si  potřeboval  zakouřit !!!


Pane řidiči  měl byste požádat o propuštění !!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Sarka S.
Počet příspěvků: 3
Hlavně pro: Všechny
19.3.2011 - 17:55
Musím říct, že já mám na řidiče autobusu zvětšiny štěstí. Jezdím pravidelně jedním spojem s jedním řidičem, je extrémně příjemný, pamatuje si mě, nemusím ani vytahovat studentský průkaz,  zastaví mi a počká na mě i když ráno dobíhám autobus a jsem 100 metrů od zastávky.
Mám ale taky jeden opravdu neuvěřitelný zážitek z jízdy autobusem. Během letních prázdnin jsem jela zhruba v poledne do Slaného. Můj autobus projíždí Žižkovkou , kde během prázdnin ještě býval kebab. Řidič suveréně zastavil před kebabem, ani se nenamáhal zajet ke krajnici. Nejdřív jsem si myslela, že máme asi poruchu nebo tak,jenže zhruba za deset minut nastoupil řidič zpět do autobusu i s "voňavou" svačinou z kebabu. Nemohla jsem uvěřit vlastním očím, v autobuse bylo okolo 6-7 lidí.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
iv
Počet příspěvků: 1
Hlavně pro: řidiče kuřáky
15.3.2011 - 11:41
Žádáme  řidiče linky Praha - Slaný  aby  ve vozidlech nekouřili  ,  JE  OPRAVDU VELMI NEPŘÍJEMNÉ NASTUPOVAT DO "ZAHULENÝHO AUTOBUSU " , už jen proto že  ne všichni jsme zdraví , jsem po embolii obou plic  a to nepíšu o astmaticích.
Zákony  o  nekouření ve vozidle by  vážení  Páni řidiči  mělo platit  zejména  pro Vás !!!! Pokud máte  potřebu  - kuřte venku za svoje peníze  bych taky ráda měla  alespon  nějaký standard !
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ItHaz
Počet příspěvků: 133
Hlavně pro: Všechny
12.3.2011 - 08:14
já chovám řidiče autobusů víceméně v úctě. Koho by bavilo jezdit s x let starýma polovrakama neustále tu samou cestu, mít zodpovědnost za padesát lidí každý den a brát přitom ty malé peníze, které berou. Kolik tak mají? 18hrubýho? méně?
Na druhou stranu, ne každý řidič se chová tak, aby si mojí úctu zasloužil. Telefonování za jízdy mi vadí, hands free stojí dneska asi pět stovek, kouření mi vadí ještě více (viz známý poloplešatý kuřák na lince slaný-praha), ale vím, že dneska je stále cestující pán a jakákoliv stížnost či námitka bude vyřešena. Ale stěžovat si musím na místech k tomu určených (telefon, osobní návštěva) a ne přes internet, nedejbože přes slánsko. cz :)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ZdenaZ
Počet příspěvků: 6
Hlavně pro: Všechny
12.3.2011 - 00:14
Reaguji na 1) Anna S.:
Dobrý den (večer), dovolte mi, abych se vás zeptala, zda jste někdy řídila vozidlo větší, než je osobní automobil. Pokud ano, tak víte, jak nebezpečné je najet na kraj vozovky, která se často, a zejména na okreskách mezi vesnicemi, láme, resp. propadá. Dále by jste také věděla, že pokud osobní automobil jede bezprostředně za vámi, tak ho nelze vidět. A pokud víte i něco o řízení, tak pokud potřebujete předjet a tušíte, že pouhá směrovka není dostatečné upozornění pro řidiče okolo, používá se i akustický signál. Nechci tímto omlouvat naprosto všechny "profesionální řidiče ", ale zkuste se někdy vy vcítit do jejich situace a co vše oni musí brát v potaz, narozdíl od vás.

2)ivanaa
Jízda dle jízdího řádu je občas trochu náročná - ale to je asi jasné každému, že ne vždy je možné, vzhledem k dopravní situaci, dodržet jízdní řád. Ale to jsem komentovat nechtěla. Chtěla jsem reagovat na vaše "potvrzovací tlačítko". Nic takového neexistuje. V kolik a kde byl řidič s autobusem, dokonce i jakou rychlostí jel je zapsáno na digitální kartě řidiče, kterou opravdu nelze nijak ovlivnit. Samozřejmě tím nechci říct, že někteří řidiči neodjíždějí dřív - tu zkušenost nemám, nicméně netvrdím, že to tak není. A pokud vám vadí "úplná telata", tak raději jezděte vlastním vozem. Zřejmě jste mnohem zkušenější řidička schopná zvládnout svůj vůz v jakékoliv situaci a za jakýchkoliv podmínek.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ivanaa
Počet příspěvků: 13
Hlavně pro: miju
11.3.2011 - 22:00

ano,dále také zakouřené autobusy (nejen pražské)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
miju
Počet příspěvků: 8
Hlavně pro: Všechny
10.3.2011 - 21:29
Nezastaveni na stopce u Knovíze . jízda s mlhovkama,ačkoli mlha není ,telefonování za jízdy . to jsou časté neřesti večerního autobusu z Prahy .    PROFICI
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ivanaa
Počet příspěvků: 13
Hlavně pro: Všechny
10.3.2011 - 19:55
Konečně se někdo ozval!ČSAD Slaný je příšerné.Jediné co pomáhá je neustále psát jim nějaké upomínky-řediteli,nikoliv na informace.Řidiči z mého okolí jsou nepříjemní,nejezdí včas a to je zejména nepříjemné při návaznosti spojů,kdy například další jede za 1,5h a pro studenta to je spousta času!No asi pro každého.A když řidič má plánovaný odjezd v určitou dobu a v tu dobu už je dávno jinde,tak je to těžký!A to jde o výjezd z aut.nádraží!Kdyby šlo o kteroukoliv jinou zastávku,tak pomlčím.No nicméně když jsem tím spojem jela jindy a seděla jsem přímo za řidičem a koukala mu do strojku,tak tam měl do odjezdu:6 min...a opouštěl v tu dobu stanoviště!Protože je neschopný rychle obsluhovat další zastávky a měl by velký zpoždění!To vše na úkor lidí,cestujících.Nicméně jsem si na toho řidiče stěžovala,p. ředitel z ČSAD mi napsal,že se moje ,,udání,, prokázalo (kontroloval strojek) a že bude potrestán peněžně....Jenže!Jsou vyčůraní!To už jsem taky zjistila,že aby neměli tento problém,stále odjíždějí ze zastávky 5 min před odjezdem,ale ono potvrzovací tlačítko stisknou,až když je tam psáno:ODJEZD :-/ takže se tohle těžko pak dokazuje!Ale nemyslím si,že by tyto problémy byly třeba na Pražských spojích,to když vidím,tak jsou řidiči na stanovišti včas,odjíždějí včas a jsou schopní.TO nám na vesnice dávaj blbce,se kterejma se člověk musí bát o život :D-fakt,to nemyslím na všechny,ale když tam daj někoho novýho,nemyslím na trasu,ale celkově,neumí se strojkem,nerozeznáá průkazky,takže při delší trase mají zpoždění 10-30minut!A to nemluvě o letošní zimě,když nastoupili někdy v říjnu,byla to úplná telata a to posadit do sněhové kalamity,tak s tím má problém i zkušený řidič,ale ti noví ještě nemaj cit v tom a pak končíme ve škarpách"
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Anna S.
Počet příspěvků: 3
Hlavně pro: Všechny
9.3.2011 - 23:52
Moje zkušennosti s řidiči profesionály jsou velice špatné,vzláště pak s řidiči link.autobusů.Pokud jedete po našich okreskách,mezi vesnicemi,tak absolutně nemáte šanci autobus předjet.Jede prostředkem silnice,je větší a silnější,tak neuhne.Evidentně si to užívají a mají z toho náramnou radost,zpomalují,neuhnou a dokazují sobě i ostatním jakými jsou pány silnic.Přeji jim plno šťastných kilometrů bez nehod.I oni jsou někdy řidiči osobáku.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
riccid
Počet příspěvků: 12
Hlavně pro: Marie 85
9.3.2011 - 10:52

Na lístku máte číslo řidiče, stěžujte si přímo na vedení společnosti. R.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Marie 85
Počet příspěvků: 1
Hlavně pro: Všechny
3.2.2011 - 23:20
Dnes jsem po delší době jela autobusem slánského dopravce. A bohužel - nebyla to pozitivní zkušenost.

Jelikož nejezdím autobusem často (oproti tomu každý týden jezdím vlakem minimálně dvakrát), nevěděla jsem přesně, jakou částku za lístek zaplatím. Jsem student a vzdálenost, kterou jsem měla autobusem ujet, není větší než 10 km. Cestovala jsem se zavazadlem větším, než jsou rozměry zavazadla bezplatně přepravovaného. A tak jsem si připravila 25,- Kč a předpokládala jsem, že na studentské jízdné se zavazadlem to bude stačit.

Řidiči jsem nahlásila destinaci, dále že chci studentské jízdné (kartičku na slevu jsem držela po celou dobu v ruce) a nahlásila jsem i zavazadlo. Řidič mi říká nejdříve 23 a potom 28 korun. Odevzdala jsem svých připravených 25 Kč a vytahovala jsem peněženku, že doplatím zbývající 3 Kč. Nenapadlo mě v tu chvíli přemýšlet, že za jízdné je to celkem dost. Nicméně, když jsem začala vytahovat peněženku, ridič mi povídá: "To je dobré, nechte to." Tak jsem poděkovala, vzala si lístek a šla si sednout. Celé se mi to ale zdálo nějaké podivné a navíc jsem slyšela o tom, jak si řidiči příměstské pražské MHD dávají peníze do kapsy a nevydávají cestujícím lístky. A tak mi to nedalo a na lístek jsem se podívala. Nestačila jsem se divit! Řidič mi započítal jízdné obyčejné, což znamená nezlevněné, a o zavazadlu na lístku nebyla jakákoliv zmínka.

Nejsem člověk konfliktní, a tak jsem nechtěla vyvolávat nějaký spor, natož zdržovat spoj a obtěžovat ostatní cestující. Přesto si však myslím, že chování pana řidiče bylo vůči mně i vůči jeho zaměstnavateli velice nefér! Zaprvé mi řidič mi odmítl dát slevu, ačkoliv na ni mám prokazatelný nárok. Někdo by mohl namítnout, že jsem o slevu dostatečně hlasitě nepožádala - budiž. Avšak hromadnými dopravními prostředky cestuji velice často, studentskou slevu využívám vždy, a nikdy jsem problém neměla. Navíc řidič zcela jistě viděl kartu, kterou jsem, opakuji, po celou dobu interakce s ním držela v ruce. Zadruhé si pan řidič vzal do své kapsy 2 Kč, čímž ČSAD Slaný ošidil o 5 Kč a mě o lístek. Pro někoho malicherné částky, ovšem mně jde o princip!

Nedivím se, že provozovatelé hromadné dopravy nemají na pokrytí vlastních spojů, když si jejich řidiči musí přivydělávat tím, že okradou nejen podnik, ale nakonec i zákazníka. Tento přístup mi přijde nehorázný a myslím si, že by provozovatel měl provádět kontroly se zaměřením právě na výše popsaný prohřešek. Jsem sama, kdo se s takovým chováním slánských řidičů setkal?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3  4  5  6  7  8  9
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.