Obsah  >>  Infrastruktura, ekologie  >>  Úroveň řidičů ČSAD Slaný
Strana:   1  2  3  4  5  6  7  8  9

Úroveň řidičů ČSAD Slaný

kubisek
Počet příspěvků: 81
Hlavně pro: agentWC40
14.9.2016 - 23:58

Jako že na případnou konkurenci se uzavírka u letiště nevztahuje? Nebo mají konkurenční autobusy křídla a kolonu zkrátka přeletí?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
nikdoněkdo
Počet příspěvků: 67
Hlavně pro: Všechny
14.9.2016 - 23:35
Komu dnes 14.9. nevadilo zpoždění na trase Slaný-Praha? Sice hloupá otázka, ale očekávám věcnou diskuzi.
O tom dopravce věděl od 5 hodiny ranní a spoje po 8hodině měli přesto zpoždění! Řidiči místo domluvy mezi sebou (např. jak a kudy to objet?), popojížděli po R7.
Zpoždění v rozmezí 20-110minut je vrchol. Ani omluva není ze strany dopravce. Konkurenci potřebují jako vepřík drbání.
Co by mohlo pro zlepšení služeb ČSAD Slaný a její zákazníci udělat?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Namor
Počet příspěvků: 11
Hlavně pro: Všechny
31.7.2016 - 11:41
Slánský ICOM (idiotcompany) se zas ukázala.Známá bydlí na Lotouši a momentálně v okolí obce probíhá velká rekonstrukce vozovek.Nedávno se dozvěděla že od 1.8. budou uzavírat i část obce tak že autobusy nebudou do Lotouše zajíždět. Kdo bude chtít do Slanýho musí na rozcestí mezi Neprobilice a Lotouš a směr Kralovice do Slanýho.Na jízdním řádu nikdo nic neoznámil tak se zeptá řidiče autobusu jak to bude.A co jí zdělil řidič hlava nebere.NESMÍME PODÁVAT ŽÁDNÉ INFORMACE.Tak ze strachu jestli ICOM nespadá pod Ministerstvo vnitra se raději  víc neptala.Co kdyby něco vyzradila.Chování Slánského dopravce je poněkud zvláštní
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Stejto
Počet příspěvků: 1
Hlavně pro: Všechny
8.9.2015 - 11:33
Autobusy jezdim pomerne casto, nikdy jsem se v ohrozeni necititil. Nevim co se tady resi, zdali je ridic pripoutan, nikoho z cestujicich neohrozi, nehlede na to, ze jsem nevidel jedinneho cestujiciho pripoutaneho. Tak jezdete auty, vadi li vam nepripoutany ridic:) a kdtz uz nekfo na ridice promluvi on to vetsinou predvida, ale kdyz cestujicimu za nim zacne na plne ,,pecky,, hulakat telefon, rekl bych ze to vykoleji daleko vice. A ze jezdi pomalu?jezdi na cas a ze setri nafftu zamestnavateli, v tom nevidim nic spatneho, nehlede na to, ze ty predjizdejici kamiony porusuji predpisy, mohou totiz jezdit 80km/h...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
TSS
povaleč
Počet příspěvků: 95
Hlavně pro: Všechny
5.8.2015 - 15:36
Bože vy jste ubožáci. Otravovat tady, že někdo nebyl připoutanej nebo si s někym povídal. Mě spíš štve,  jak pomalu jezděj,  že je předjíždí i kamiony, ale za to nemůžou řidiči. Nicméně problém s tim, že jede někdo nepřipoutanej může mít jen nemocnej člověk.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ajimz
Počet příspěvků: 82
Hlavně pro: tygrik
30.7.2015 - 19:31

Takže vy chcete tvrdit, že vám zaměstnávatel paltí jenom za čistý odježděný plat a max. 1 minutu nebo 5 minut pro naložení a odbavení cestujících? :-))) Tak to by jset si asi nevydělal ani na tu Slánskou vodu :-)))
Pravděpodobně ale asi nevíte ani jak jste placen (pokud ovšem opravdu pracujete, lépe řečeno jste zaměstnán u ČSAD Slaný jako řidič autobusu) .
Jako příklad vám napíšu několik způsobu ohodnocení práce řidiče. Pro zajimavost by mě zajímalo, kam by jste se zařadil:
příklad 0= Asi to nejlepší, co se v české realitě najde :

základní mzda = průměrný oficiální plat v CZ (min 75% a více ) cca 20 a více tisíc hrubého , zákonné příplatky, české diety+ zahraniční diety v plné výši + přilepšení, ne-li plná mzda na vánoce a dovolenou, tyto firmy si zaslouží plné uznání a respekt, dají se spočítat na prstech jedné ruky v rámci východní EU , některé z těchto firem mají na pohled dosti tvrdé podmínky, ale díky nim si mohou dovolit platit své zaměstnance poctivě nad rámec "běžného" standartu v ČR, většinou se o těchto firmách nikde nepíše, nenajdete na ně recenzi od pochybných rádoby "truckerů" (vyhozených pendlerů od jedné Fa ke druhé a pořád dokola a všude je něco špatně). Proč? Protože se tam lidi nestřídají, za i 5 a více let nikdo neodejde ani nikoho nevyhodí, nemají důvod někoho se zbavovat, a tím i pochybné všeuměly přijímat,  mají "solidní manšaft" kterého si dokážou vážit a zaměstnanci si zase váží "své" firmy,  nedají se jen tak snadno najít, ale existují  a já osobně doufám, že existovat budou i nadále a bude jich přibývat.

příklad 1 :
Přiznáno např. 15 - 18 tisíc na výplatní pásce + snížené diety(nebo i plné) + odměny za chování k vozidlu, údržba, pořádek v kabině, odměny za úsporu nafty, pneu , obložení ( celkově vztah k vozidlu) nějaké to přilepšení (vánoce, nový rok, podle rozhodnutí majitele) velice vzácný způsob odměňování u mála firem v CZ, které si i v dnešní době uvědomují, že opravdový profesionál-řidič, je důležitý článek vedoucí k prosperitě firmy a vytvářející spolu se solidním a zákonů znalým disponentem, zisk firmy a takový řidič ví , kde uspořit náklady a používá i mozek a doufá a počítá s tím, že čím lépe se bude mít jeho firma, tím lépe se bude mít i on

příklad 2 :
paušální mzda v některých případech špatně chápána a vyplácena , je v určitých případech v dnešní situaci v české republice nejvýhodnější,
i když za jakých podmínek? záleží na opravdově ve skutečnosti přiznané částce,
příklady asi netřeba uvádět, najedu jednou 10 000km za měsíc pak 8000+ 3-4 dni prostoj stále mám např. 30tis nebo 35tis a pod.

příklad 3 :
Základní mzda + příplatky za km , za vykládku, nakládku. a pod . + diety (zkrácené, nebo plné),  sporné odměňování, nic méně ten lepší případ

příklad 4 :
Základní mzda +neurčité "prémie", snížené diety, nikdo neví o kolik a proč

příklad 5 :
Základní mzda + žádné diety sem tam něco (podle "ksichtu" a nálady majitele firmy)

příklad 6 :
Procenta z fakturace, nejhorší způsob, žádná jistota v případě prostojů, možná a v mnoha případech manipulace s údaji, tak, aby "to nějak vyšlo" a řidič "nechcípl" a neutekl, ale přežil

příklad 7 :
V MKD se moc nevyskytuje, nicméně sem určitě patří, mzda dle obratu, neboli podle prodaného(odebraného zboží) pravděpodobně se to bude jednat o řidiče dodávek prodávajících systémem od domu k domu ( podomní prodej), řidič nafasuje zboží a za to co prodá má nějakou provizi = v pondělí "vydělám" 3000,- v úterý 1500,- ve středu 1000,- v pátek  1000,- (náklady jdou za řidičem-prodejcem) a pod.

Částky jsou samozřejmě jenom orientační :-)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
tygrik
Počet příspěvků: 9
Hlavně pro: Všechny
30.7.2015 - 19:08
jo to je mozny ale maly dite ve skolce tezko bude jezdit autobusem v csad a pracovat tam uz par let takze me neucte znat jak a za co jsme placeni
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ajimz
Počet příspěvků: 82
Hlavně pro: tygrik
30.7.2015 - 07:50

Mystifikovat můžete malé děti ve školce ..:-)))
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
tygrik
Počet příspěvků: 9
Hlavně pro: ajimz
29.7.2015 - 19:31

protoze tam pracuju tak vim jak to je
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ajimz
Počet příspěvků: 82
Hlavně pro: tygrik
29.7.2015 - 11:43

Kde jste vzal tu volovinu, že "placeny za 1.minutu pred odjezdem a na nekterych trasach max 5 minut pred odjezdem" :-))))   A dále : " proc by meli odbavovat ve svym volnem case a jeste zadarmo"  ? Ja nechci , aby cestující odbavovali ve svém volném čase. To ať si třeba dělají co chtěji. Oni mě taky naštěstí nehlídají :-))) Vy to máte opravdu tak trošku více popletené... :-))
A za další: Přestaňte mi radit , co by jsem měl a co neměl. Od vás se dobré rady, dle vašich příspěvků opravdu nemůžu dočkat, takže raději seďte tiše a nevyjadřujte se do té doby, než si ujasníte pojmy a dojmy:-)))
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
tygrik
Počet příspěvků: 9
Hlavně pro: RK007
28.7.2015 - 23:32

Naposledy upraveno 28.07.2015 - 23:43Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
tygrik
Počet příspěvků: 9
Hlavně pro: Všechny
28.7.2015 - 23:28
.

Naposledy upraveno 29.07.2015 - 19:32Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
tygrik
Počet příspěvků: 9
Hlavně pro: Anonim
28.7.2015 - 23:18

.
Naposledy upraveno 29.07.2015 - 19:32Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
RK007
Počet příspěvků: 839
Hlavně pro: tygrik
28.7.2015 - 23:17

Nevím co jste kde četl, ale já jsem o přistavování autobusu minutu před odjezdem nic nepsal..... Mimochodem, co pohledává řidič v autobusu ve svém volném čase? V zimě si tam navíc i topí.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
tygrik
Počet příspěvků: 9
Hlavně pro: ajimz
28.7.2015 - 23:14

.
Naposledy upraveno 29.07.2015 - 19:33Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
tygrik
Počet příspěvků: 9
Hlavně pro: Všechny
28.7.2015 - 23:04
.
Naposledy upraveno 29.07.2015 - 19:34Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
tygrik
Počet příspěvků: 9
Hlavně pro: Všechny
28.7.2015 - 23:01

Naposledy upraveno 29.07.2015 - 19:35Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
RK007
Počet příspěvků: 839
Hlavně pro: All
28.7.2015 - 14:37
ČSAD Slaný nařídilo svým řidičům novinku.... Musí zastavovat na Dědině pokaždé, bez ohledu na to, jestli někdo vystupuje, nebo nastupuje. Dneska si jedna paní myslela že je řidič slepej, když zamířil k zastávce, u které široko daleko nikdo nebyl. Já myslel že se budou snažit kvalitu služeb zlepšovat a zatím tam sedí **píp**, který vymýšlí nesmysly.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ajimz
Počet příspěvků: 82
Hlavně pro: Redguy
14.7.2015 - 11:43

Nemyslím , že jsou to voloviny. Pokud pojedu soukromím autem a budu se s někým bavit a nebudu připoutaný, tak je to jenom moje věc. Řidič autobusu, pokud by to přežil při nehodě, tak bude souzen za trestný čin obecného ohrožení. O to je rozdíl ... A ještě jeden obrovský rozdíl je v tom, že on veze mě :-)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
RK007
Počet příspěvků: 839
Hlavně pro: RK007
14.7.2015 - 11:35

Na druhou stranu občas není špatné poslouchat řidiče ČSAD.... Třeba když se rozčilovali nad tím, který kokot vymyslel přejíždění autobusu z Dejvické na Zličín, což nemohl stihnout ani při normálním provozu, natož ve špišce, dále koho napadlo nového zaměstnance který pocházel odněkud tuším z Moravy druhý den fláknout na ranní spoje do Prahy (myslím že dotyčný ani nejel, rovnou utekl)... a tak by se dalo pokračovat.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3  4  5  6  7  8  9
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.