Obsah  >>  Kultura, volný čas a sport  >>  Pivovar Antoš
Strana:   1  ...  3  4  5  6  7  ...  15

Pivovar Antoš

Kulíšek
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
26.9.2011 - 11:16
Ochutnali jsem novou hrachovku a ta neměla chybu. Výborná ! Dál jsme si dali pomazánku a pivní sejr a opět vynikající ! Je pravda, že množství pomazánky a sejrů je proměnlivé, dlužno dodat, že s klesající tendencí. U většiny jídel v jídeláku totiž chybí gramáž, to asi pro sichr. Jinak opět super zážitek, jídlo a pití vynikající, obsluha tentokrát na jedničku. Obsluhovala nás nějaká nová slečna.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Veronika
Počet příspěvků: 104
Hlavně pro: Všechny
19.9.2011 - 09:16
Dobrý den, tak už jsem měla také tu čest vyzkoušet :) prostředí Antoše je příjemné, hezké, čisté.. Jídlo - můj jelení steak byl výborný, masíčko akorát propečené, super. Porce kolegyně - zeleninový salát s kozím sýrem oproti minule byl poloviční, stačilo to, nenapadlo nás to reklamovat. Možná jsem si přečetla recenze na sl. Veroniku tady a tak jsem sledovala tu její "profesionalitu" trošku více, ale máte pravdu, arogantní, samý škleb když jsme chtěly něco navíc... To, že jsme jí ze stolu musely podávat dojedené talíře i skleničky nebylo nic proti tomu, když jsem čekala asi 20min. na zaplacení a musela jsem dojít až ke kase, kde sl. Veronika stála opřená u zdi a chytala lelky... Ostatní personál super, samé vtípky, úsměv, to člověka vždy potěší. Věřím, že příště bude jídlo stále tak dobré, porce se nebudou zmenšovat a přeji vám hodně úspěchů :D
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jiří Hůla
GOLEM Slaný s.r.o.
(Administrátor)
Počet příspěvků: 203
Hlavně pro: Kulíšek
7.9.2011 - 10:35

Dobrý den,

děkuji za zpětnou vazbu, za kterou jsem samozřejmě rád.

Již jsem to zde psal dříve, pokud máte špatnou zkušenost s někým z personálu, popište mi situaci, jméno obsluhy a čas do e-mailu hula@pivovarantos.cz a já si o tom s dotyčným promluvím. Takhle anonymně to udělat nemohu.

Na zlepšení přístupu sl.Veroniky k hostům asi něco bude, říkalo mi to více stálých zákazníků. Já jsem s personálem spokojen nicméně věřte mi, že je neustále sleduji a pokud se mi něco nelíbí, tak si to jen pro sebe nenechám :)

Úroveň hostů je u nás vskutku velmi dobrá, jsem rád, že si k nám našli cestu, velmi si toho vážím.

V kuchyni by rozhodně nikdo kouřit neměl a to ani u okna, už jsem pověřil vedoucího kuchyně, aby Váš podnět prošetřil. Jsme v centru města, není tam nikde skrytý prostor pro personál-kuřáky, kde si mohou o přestávkách zapálit nicméně vyhrazený prostor mají a je mimo kuchyň a přípravnu. To, že jste zaslechl nějaké vulgarismy je smutné, nebudu to omlouvat ale občas se to může stát každému.

Pokud máte pocit, že jste obdržel porci menší, než by měla být, tak to prosím ihned u obsluhy reklamujte, pokud by obsluha odmítla, napište mi na výše uvedený kontakt.

Víkendové akce a zvláštní nabídky jsou specialitou našeho šéfkuchaře p.Jančeho, jeho zkušenosti jsou velmi znát a jsem rád, že jste spokojen.

Ještě jednou děkuji za Vaše reakce a postřehy.

Jiří Hůla

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Kulíšek
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jiří Hůla
6.9.2011 - 09:19

Ano, také musíme pochválit slečnu Aničku, je milá a šikovná, ne jako ta jiná protivná na černo obarvená, co už tam doufám nepracuje. I sl. Veronika je velmi příjemná.  Přimlouváme se za zvýšení platu. Rádi k Vám chodíme, ve Slaném nás nenapadne jít na pivo, na jídlo nebo na něco malého někam jinam. Přijde mi to u vás tak nějak na úrovni, obsluha na úrovni a i to osazenstvo třeba i večer je takové, jak to říci, je kultivovanější. Člověk se nebojí, že by u vás dostal přes ústa od ožralů nebo kriminálníků či nepřizpůsobivých jako v jiných pajzlech. Je to u vás príma. Ale aby mi ostatní diskutující neřekli, že si píšete sami na sebe chválu nebo že jsem s vámi nějak spřízněn, tak nepůsobí pěkně, že kuchyňský personál a pomocný personál od škopku vyhuluje a vulgárně pokřikuje u otevřeného okénka do ulice, zejm. jedna "dáma" s drsným prohuleným, prochlastaným hlasem. Ale to je jen drobnost, která nemá vliv na výborný pocit z návštěvy u vás. Ve většině se z okénka line vůně a já musím chca nechca k vám zaplout. Co dodat, pivo výborné, ten chleba je už opravdu jen ten vás pivovarskej, jen té bůčkové pomazánku jaksi v kelímku čím dál tím méně. Jinak se mi líbí ty všelijaké akce na jídla, jako je teď  ten steak. Taky se mi líbily ty víkendové akce na určitá jídla, jak to bylo v minulosti. A hlavně, že se u vás všude nehulí, to je velké plus. Možnost platit kartou je taky bezva, jen v podroušeném stavu je poněkud obtížnější zadat správné PIN.

Naposledy upraveno 07.09.2011 - 15:39Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jiří Hůla
GOLEM Slaný s.r.o.
(Administrátor)
Počet příspěvků: 203
Hlavně pro: hrasek
5.9.2011 - 14:38

Dobrý den,

svíčková se vrátí do jídelníčku určitě, teď od 15.září bude opět nový jídelníček, nechci předbíhat, nechte se překvapit :)

Ohledně vyžádání konkrétní obsluhy je to na dohodě s provozním, na větší akce určitě ano.

Jiří Hůla
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
hrasek
Počet příspěvků: 15
Hlavně pro: Všechny
4.9.2011 - 14:44
tak, dlouho jsem zde nebyla, protože jsem dlouho nebyla ani v pivovaru, práce, práce a zase je práce. vidím že zde stále řešíte samé blbosti. No moje myšlenka na založení toho fora se zvtrla jinam. Co jsem čekala. Nu což. Opět jsem navštívila vaši úchvatnou restauraci. Obsluhovala nás slečna s dlouhými černými vlasy, tak co je tam většinou se sl. Veronikou. Tu jsem tam nezahlédla. Škoda. Ta nás vždy pobaví, a dokáže o jídle mluvit tak, jako by to bylo ze zlata. Tato slečna nebyla špatná, příjemná s odstupem však. Hold jsem si zvykla na někoho jiného. Jídlo nezklamalo. Jen ta svíčková tam chybí. Vrátí se někdy??? Nikdy jsem neměla dotaz toho znění, ale pokud by jsem si zarezervovala stůl a vyžádala si obsluhu je možné mi vyhovět? Předem děkuji za odpověď. Hezký den přeji všem
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
L.Sch.
Počet příspěvků: 5411
Hlavně pro: onanista
27.7.2011 - 14:31

To já nepopírám a plně si to uvědomuji - zvláště, když narazím na vzdělance Vašeho formátu. I ten nick je zvolen s vytříbeným citem pro realitu. Velmi se omlouvám, pokud jsem Vás svou nevzdělaností jakkoliv pobouřil a dotkl se Vašeho citu pro vkusné a estetické vyjadřování, které napovídá, že Vaším alter ego bude pravděpodobně Lojza či honič.
Naposledy upraveno 27.07.2011 - 14:40Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
onanista
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Čtenář
27.7.2011 - 13:28

Tys spíše nevzdělaný blb, toť vše.

Naposledy upraveno 27.07.2011 - 13:29Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
L.Sch.
Počet příspěvků: 5411
Hlavně pro: Brutus
26.7.2011 - 20:32

Dobrá - na základě známého výroku můžeš - i ty Brute! Ano, měl bych správně česky říci - i ty Brutusi, že?
Ale ten výrok je tak zažitý a známý, že nelze jinak než opakovat - i ty Brute - ale hlavně mě nebodej do prsou.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Brutus
Počet příspěvků: 555
Hlavně pro: Všechny
26.7.2011 - 20:01
Probírají se tu jen antičtí hrdinové?:-)Nebo může vstoupit i "padouch" Brutus?:-)))
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
L.Sch.
Počet příspěvků: 5411
Hlavně pro: Kulíšek
26.7.2011 - 14:56

Jo, jo - v latině by také bylo Zeus - ale toho Dia. Ovšem použije-li někdo nick Zeus oslovím ho samosřejmě Zeusi nikoli Die. Navíc, nejsem latiník a ani starořečtinu neovládám (bohužel) - a proto skloňuji jména česky a ani u Maximuse nebudu dělat výjimku.
Za to rozšířené jméno očekávejte útok od Maximusovy obranářky.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Kulíšek
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Čtenář
26.7.2011 - 12:27

No nevím, ale jestli to nemá být nick na způsob antického Říma, Pak by bylo Maximus, bez Maxima.
Třeba je to plným jménem vážený senátor Sexus Maximus Pérus Úchylianus Masturbatus
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
L.Sch.
Počet příspěvků: 5411
Hlavně pro: Maximus
26.7.2011 - 11:57

Zdravím Maximusi,
podepisujete se Maximus (nikoli Maxim -" jó U Maxima" v Paříži, blízko náměstí Concorde, tam je dobře) - tedy Vás oslovuji Maximusi.
Souznění se Sharkem přiznávám - souhlasím s absolutní většinou jeho textů - i když jsme se také již neshodli (a docela výrazně).
Odkaz na stránky jsem pouze opsal z textu pana Hůly o několik reakcí dříve - diskusi je potřeba, kvůli lepší informovanosti, číst celou.
K češtině :
Zatímco Váš text k Nobodymu v 17,00 je vcelku srozumitelný o sedm minut později již máte v textu ke mně dvě, česky špatně čitelné, věty. V jednom případě se jedná asi o překlep (písmenko navíc) -  "jsem" místo sem a v druhém případě je zřejmě vynecháno slůvko tomu - ..."díky tomu"...
Máte v Obyvatelce ochránce (také souznění?), ale bývá bohužel často mimo ... - nebýt jejího ochranářství, rozhodně bych se do oprav Vašeho textu nepouštěl - i tak jsem samozřejmě jeho smysl pochopil.

P.S. - Chyby v textu lze opravovat po kliknutí na modrý odkaz - Upravit příspěvek.
Naposledy upraveno 26.07.2011 - 12:02Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
spermiogram
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
26.7.2011 - 09:54
Pánové, ta nová desítka nemá chybu ! Ale dal jsem si tam tuhle steak, údajně ze mladého býčka až z tramtárie, no nic moc, byla to spíše stará kráva z ČR. Taky se mi zdá, že ta kvalita a velikost porcí upadá, že za ty peníze by to mohlo být lepší. Zdá se, že se jim do kuchyně jako personál dostala verbež a pak to jídlo tak vypadá. Jdete po ulici a slyšíte vulgarity z otevřeného okýnka u kuchyně, vyhuluje se také u okna, pohodička, vím, že není v silách šéfkuchaře být tam věčně, všechno kontrolovat a této sebrance primitivní vyčůrané šlapat na krk. No mě to nevadí, jíst tam už nebudu, ale budu chodit na pivo a k tomu nějaké ty nakládané sejry, utopence či bůčkovou pomazánku, na tom nemaj co zkazit.
Naposledy upraveno 26.07.2011 - 09:54Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Obyvatelka
Počet příspěvků: 51
Hlavně pro: Čtenář
26.7.2011 - 07:58

Čtenáři, buďte tak laskav a ve svých příspěvcích se o mě neotírejte. To, že nekopu za Antoše, neznamená, že jsem ta špatná. Co člověk, to názor a ne vždy musí být kladný. Vy mě opravdu připadáte jako najatý spokojený host. Každý má právo hodnotit kvalitu služeb dle svých měřítek. Takže jestli někdo napíše, že mu u Antoše něco nechutnalo, že se mu nelíbí plakáty po městě, má na to právo. Nebo se mýlím? Nebo zase platí stará známá pravda, kdo s námi nesouhlasí, jde proti nám?

Souhlasím s názorem, že dobrá hospoda letáky pro městě nepotřebuje, ta si svoji dobrou reputaci vytvoří poskytovanou kvalitou.

Jinak Grandhotel Pupp v Karlových Varech lze považovat za špičku, já však tam měla zkušenost s nechutnou svíčkovou.  Je to vše o lidech.

Nedávno jste v několika příspěvcích diskutujícím opravoval pravopis. Teď si dovolím opravit já  Vás:

pro Maxima, nikoliv Maximuse, Maxime, nikoliv Maximusi. Jo,jo i mistr tesař se utne.

Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Maximus
Počet příspěvků: 127
Hlavně pro: Čtenář
25.7.2011 - 17:07

Čtenáři,Vaše souznění se Sharkem je taktéž evidentní,ale netroufl jsem si Vás hodit do jednoho pytle jako Vy mě s Lojzou.Narážky na agitaci neměly být vtipné,ale byly řečeny věcně.Můžeme se tu bavit o Antošovi jak chceme,ale proč jsem dávat odkaz na stránky?Ale na druhou stranu je fakt,že díky jsem se o nějakých stránkách pivovaru dozvěděl.Takže Vaše role je určitě opodstatněná a obsluhá Vám určitě dá vodu do sklenice zdarma jako dárek za správnou reprezentaci pivovaru!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Maximus
Počet příspěvků: 127
Hlavně pro: Nobody
25.7.2011 - 17:00

Já jsem tím počítáním a ostatními okolnostmi chtěl pouze poukázat na to,že Antoš není taková hvězda,snad jen v maloměstkém měřítku trošku ano.Cenami jídel začínaje,přes někdy opravdu příjemnou a ochotnou obsluhu a poučováním šéfkuchaře,co jsem kdy jedl a nejedl,konče.Jinak jste zrovna nemusel uvádět jako příklad Divinis,když je to zrovna italská restaurace.I pitomcovi dojde,že si tam těžko dá pivo a guláš....
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Nobody
Počet příspěvků: 724
Hlavně pro: Maximus
25.7.2011 - 16:46

Neni nahodou Maxim ten, kdo neutraci za jidlo? Tak proc to pocitani? Do Divinis pojedu tehda, kdyz nebudu chtit kombinaci vyborneho piva a nabidky v pivovarskeho jidelaku, Treba na teleci licka...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
L.Sch.
Počet příspěvků: 5411
Hlavně pro: Maximus
25.7.2011 - 16:45

Maximusi, Vaše souznění s některými diskutujícími bylo evidentní (Obyvatelka, Lojza). Pod dojmem familiérního oslovení Lojzou jsem měl za to, že se zřejmě znáte - no a jiné vysvětlení pro Č.P. na závěr příspěvku (než jsem uvedl) mě nenapadá (ledaže by to nebyl Lojza, ale třeba Čeněk P...?).
Pokud Vás urazilo, že jsem Vás spojoval (na základě Lojzovy familiérnosti) se soudruhy - omlouvám se a chci věřit, že jsem se mýlil.
Toto je DF o pivovaru Antoš - tudíž si občas dovolím zapojit se do diskuse. A i když jsou moje poznámky k pivovarské krčmě, pravda, vesměs kladné - občas i kritizuji - např. to, že nejsou zatím schopni podat (na přání hosta) poloviční porci jídla nebo, že není na stolech informace o ukončení výroby některého z piv, která jsou uváděna v nápojovém lístku. Vaše narážky na domnělou "agitaci" nepovažuji za vtipné (jak Vy se evidentně o sobě domníváte) - "anóbrž" jsou spíše arogantní a nechytré.
Naposledy upraveno 25.07.2011 - 16:47Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Maximus
Počet příspěvků: 127
Hlavně pro: Čtenář
24.7.2011 - 23:06

Čtenáři,proč jste napsal DVA?Já s Lojzou nemám nic společného.Dokonce se mi nelíbí ani ta nadávka.Spíš by mne soudruhu zajímalo,co Vám Pivovar Antoš nabízí za Vaší agitační práci neustálého vychvalování a minule dokonce s odkazem na internetové stránky viz níže?Že by dary nebe zdarma?Kdo ví,ale nevypadá to moc dobře.....

Lojzo,nadávat si nemusel.Spíš to vypadá,jako kdyby jsi měl ze Žraločka trošku mindrák a něco mu záviděl.Že by peníze,úspěšnou kariéru?Kdo ví.I když si tady ze Žraločka dělám srandu,tak se ho musím zastat,že si tohle nezaslouží.Je potřeba uznat,že v tom,co dělá,je dobrý,tak mu to přej,protože pro to taky musel asi něco udělat a jenom s lahváčem v ruce na gauči neseděl.Navíc jsem ten tvůj příspěvek moc nepochopil.Jestli má Shark dlouhé drábky,to nevím.To jsou ve Slaným horší borci.Jinak mi prosím vysvětli,co si myslel tím systémem STB?Dík

Mimochodem jsem si všiml spousty cedulí po městě,které lákají na návštěvu Antoše.Tak jsem si při té příležitosti vzpomněl na to,jak jsem já malý vesnický hoch smrdící od hnoje,šel kolem Václaváku a tam taky byly tyhle cedule,ale ty lákaly do nějakého nočního kabaretu,kde se odehrávají prasárničky!Nevím,jestli má tohle Antoš zrovna zapotřebí.Jiné zavedené a fungující hospody to nemají a jedou....Každého věc,ale podlě mě to vypadá stejně divně jako ty slunečníky na zahrádce.Zjistil jsem,že u Antoše je svíčková levnější o cca 60 korun než u Fleků a o 10 korun než třeba v jedné restauraci na Malostranském náměstí.Nechci bejt rejpal,ale nikde jsem v podobné restauraci "na úrovni" nic podobného neviděl a přitom Antoš je v průměru cca o 100 levnější než Imperial,kde tyhle opičárny nejsou vůběc a obsluha je na naprosto jiné úrovni.Z toho jsem vyvodil,že by Antoš měla být nejlepší hospoda ve Slaném,když je nejdražší,protože Imperial patří v poměru cena kvalita výkon k nejlepším v Praze.Dovolím si tvrdit,že Antoš není a bude zajímavé sledovat,zda někdy bude.Prostě mi to přijde ujetý a nejde to vůbec k sobě,nemůžu si pomoci.Jídlo za dvě stovky,cedule,slunečníky,umatlané jídelní lístky...A to se ani nebavím o tom,že jsem neviděl po Praze cedule,aby lákaly třeba do Imperialu nebo Ambiente....
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  ...  3  4  5  6  7  ...  15
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.