Obsah  >>  Kultura, volný čas a sport  >>  Zakázat KOMUNISTY
Strana:   1  ...  46  47  48  49  50  ...  52

Zakázat KOMUNISTY

účastník
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jerry
25.3.2005 - 12:12
Zapomínáte na Izraelce, nad kterými od začátku drží ruku USA a stále je vojensky podporují. Ti napáchali nad místními usedlíky od r. 1948 tolik zla a stále je vyhánějí z domovů. Mají i atomovku a bez milosti od počátku likvidují Palestince Mezi nimi jsou také židé z bývalé ČSR, byli mezi nimi hlavně bojovníci ze západní fronty. Pamatuji, jak se v ukořistěných vilách a továrnách po Němcích v pohraničí napakovali a v ohromných námořních bednách si vše odvezli do Izraele. Původní parcelace Palestiny, schválená v OSN za neúčasti některých stálých členů, vypadala zcela jinak, představte si koláč, kde střídavě je část vyhražena Židům a sousední Palestincům. Mám tu mapu schovanou. Jak to, že je nechá svět beztrestně ovládat území celé a dokonce zabírat území (Kunejtra) Sýrii, Egyptu (Gaza) a udělat si v Libanonu na jejich území své "nárazové" pásmo?.
Iráčané poznali amerikány už z doby tzv. Bagdádského paktu a byli vlastně Američany vyškoleni. Prohlédli a když se začali brát o své, usmyslel si strýček Sam, že je musí potrestat, bez ohledu na světové mínění. Mám v paměti mnoho bezpráví, jichž se dopustily USA. Dostali na frak i v takovém Vietnamu a zřejmě dostanou na frak i jinde. Sami si vytvářejí svou četnickou politikou nadřazenosti své hrobaře. Nezdá se Vám, že světový odpor proti globalizaci sílí? Nezachrání je ani takové přejmenování institucí, jako např. GE Capital na Money Bank. Pořád je majitelem General Motors, který si brousí zuby jak vyzraje na zaúvěrované hypotéky našich občanů, atd. Uvidíme, komu dají naši občané za pravdu. Chtěli by protektorovat nejen celou Evropu, ale celý svět. Podařilo se jim to na slabé Grenadě, ačkoliv odtud žádné ohrožení nemohlo existovat. Mají smůlu. Kuba i Severní Korea přes těžkou blokaci se před nimi neskloní a vždy budou mít v utlačovaných národech podporu, na Kubě studuje VŠ mnoho občanů z rozvojových zemí. Mimochodem, proč už se nestáhli z Quantánáma, historická smlouva o jeho užívání snad už měla vypršet. Nechali se slyšet, že budou pokračovat v preventivních úderech - na tapetě je KLDR a Írán, chtěli by ovládnout i Čínu. Měli by si udělat pořádek ve svém světě a přistoupit už jako poslední na mezinárodní konvence. Jinak nemohou být důvěryhodní.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jerry
Anonymní uživatel
Hlavně pro: noviny
25.3.2005 - 08:39
Sorry, ale srovnání Guantanama s Osvětimí - to jste tak trochu mimo mísu.
Ale určitě některý redaktor Haló novin tam byl a viděl plynové komory, spalovací pece a hromadné hroby, že ano?
Nikdo netvrdí, že Američané jsou skvělí a že vše co dělají je úžasné, ale copak jste neviděl záběry kde vojáci Iráckého režimu popravovali odpůrce výbušninou v kapse u košile a spoustu jiných. To jste opravdu tak ideologicky slepý?
Když bude klid a mír v této oblasti světa, bude klidnější celý svět.
Cituji:
"Afghánci a Iráčané také bojují proti agresorům a vetřelcům, kteří chtějí získat jejich bohatství a strategická území pro další agrese a válečné cíle."
A kdopak asi začal tento konflikt? Copak kapitalismus a USA chtějí zničit všechny, kteří nejsou jako oni? A cožpak v prohlášeních teroristů z těchto zemí(kterým jste tak rád pomáhal) není, že chtějí vyhladit všechny "bezvěrce" a "křesťanské psy"?
Co lidská práva v těchto zemích? Šaríja se Vám zdá asi taky jako vrchol spravedlnosti, že?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
anonym
Anonymní uživatel
Hlavně pro: www
25.3.2005 - 08:23
Pan Ráďa je úchyl, píše všude a převážně blbosti.
Bez připomínek.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
www
Anonymní uživatel
Hlavně pro: All
25.3.2005 - 07:57
Toto jsou citace z posledního Ráďova příspěvku:
· Přiznám se, doopravdy nevím co to je kapitalismus.
· Demokracie v podání KSČM je ten největší hnůj, který kdy spatřil světlo světa.
· Nakonec i ten blb z Haló novin se nestydí napsat, že jedině Haló noviny informují pravdivě o všech událostech.

Otázky:
Co si může myslet slušný člověk o panu Ráďovi?
Skutečně je tak vzdělaný, jak se snaží prezentovat i v dalších fórech?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jana
Anonymní uživatel
Hlavně pro: účastník
25.3.2005 - 07:25
Máte pravdu,souhlasím s Vámi.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
účastník
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
25.3.2005 - 02:18
Pane Ráďo, nějak ztrácíte dech. Naši dnešní ekonomové většinou vystudovali zadarmo za minulého režimu, tedy díky socializmu. Myslí si, že svou práci dobře zvládají a srší sebechválou. Pokud ještě neví co je to kapitalizmus, je mi to líto, neboť v ostatních státech už to dávno pochopili a právě díky využití marxizmu ve svůj prospěch se jim daří brzdit revolučnost chudoby. Chudoba, jak vidíme i u nás, se neustále prohlubuje, je stále více konkurzů a nejen stát, ale i většina rodin rozprodává poslední majetek nebo se topí v dluzích u cizích bank a majitelů. Ti toho využívají a diktují nám své podmínky, staví na vyloženě kvalitní půdě "na zelené louce". Stát díky ekonomům a právníkům kteří nezvládli situaci, prohrává jeden spor za druhým i u mezinárodních soudů a arbitráží. Přestáváme být pány ve vlastní zemi, ba i ve vlastních domech a národ si to "musí" nechat líbit. Většina médií a podniků je v cizích rukou a odbourává se jedna sociální vymoženost za druhou. Pokud se necháme dál atomizovat, budeme za krátký čas převálcováni a porobeni. Spočítejte si, kolik jen lidí pracovalo ve slánském ČKD a v kladenské poldovce a porovnejte s počty dnes. Spočítejte, kolik procent z výdělku vydávaly rodiny za potraviny a bydlení dříve a dnes, col mohla i ta nejchdší rodin a dříve dovolit a jak je na tom dnes. V tom se odráží výsledky práce ekonomů pod řízením představitelů vládních stran. Před pár dny jste napsal, že po válce stačilo jen zapnout vypínač, protože jsme nebyli válkou (patrně ekonomicky) postiženi. Vraťte se a srovnávejte, zda jste měl pravdu. Patnáct let trvalo, než jsme začli slušně žít. Naopak za posledních patnáct let jsme o všechno cenné přišli. To mluví samo za sebe. Cestováním a poklonkováním cizím majitelům se mohou někteří jednotlivci dočasně mít dobře, ale opravdu jen dočasně. Pokud se budeme hádat a nebudeme navzájem aspoň trochu tolerantní, bude tato situace pokračovat. Dnes je nad slunce jasnější, že každý zákaz naopak vyvolává zájem o to zakázané a tedy to je jeden z důvodů, proč rostou preference. Jen tak dál.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ráďa
Anonymní uživatel
Hlavně pro: účastník
25.3.2005 - 00:59
Dobří ekonomové existují nejspíš pouze v KSČM, neboť tam jsou jediní, kdo se Marxovi klanějí. Marx studoval práva, později přešel na filozofii. On nebyl ekonomem, byl pouze teoretikem. A jak pravil Robert M. Solow: "Všechny teorie závisí na předpokladech, které nejsou zcela pravdivé. To je to, co je dělá teorií".
Přirozeně že i Marx musel vycházet z reality a některé myšlenky prosazovala řada ekonomů před ním, i po něm. Včera v poledne jsem tady napsal 4 základní idee které obsahovalo dílo Kapitál. Jelikož nabádal k třídnímu boji, je pro mě jeho dílo naprosto nepoužitelné. Marxe jsem studoval, stejně tak Lenina, nebo třeba Hitlera. A rozhodně se za to nestydím. Ono nikdy není na škodu zabývat se učením, které způsobilo největší tragédie této platety. Je ale zbytečné tohle říkat někomu, kdo chodil do bolševických kostelů a Marxe s Leninem považoval za své bohy.
Přiznám se, doopravdy nevím co to je kapitalismus. Umíte - li ten pojem popsat, proč ho nepopíšete? Komunistům ale řada pojmů dělala a dělá problémy. Na všechno máte laciné vysvětlení a i v jednom článku si dokážete odporovat. Nakonec i několik posledních příspěvků je toho důkazem. Nevím jak vysvětlíte, čemu říkáte demokracie.
"Respektuji demokracii a tudíž nikoho nezatracuji za jeho názory".
"Dnes místo manuální činnosti mládež dřepí u PC nebo chodí na techno diskotéky, někteří drogují, jiní napodobují západní vzory zpěváků i když ani neví co zpívají, hlavně že to není česky, někteří hajlují, kradou i na hřbitovech, bují vandalismus (grafitti), z dalších se vyklubali snobi a piráti silnic. Kam to povede? My jsme četli krásnou literaturu, účastnili se sborového zpěvu, kulturních brigád a soutěží".

Bolševici vždycky spojovali moderní hudbu ze západu s drogama, nacismem, vandalismem a vůbec se vším špatným.
Demokracie v podání KSČM je ten největší hnůj, který kdy spatřil světlo světa. Lidé můžou mít jakýkoliv názor, ale nesmí být v rozporu s tím komunistickým. Nakonec i ten blb z Haló novin se nestydí napsat, že jedině Haló noviny informují pravdivě o všech událostech.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
účastník
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
24.3.2005 - 23:38
Pane Ráďo, myslel jsem že jste rozumnější, divím se, jak může být ekonom zaostalým historikem.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
noviny
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
24.3.2005 - 23:31
Čím se liší Guantánamo od Osvětimi?

Pravicoví redaktoři cizích,

česky psaných tiskovin a čtených komentářů v TV, včetně tzv. veřejné TV, si neustále pletou a matou pojmy totalitní-komunistické (které my chápeme převážně jako socialistické)) a demokratické (převážně kapitalistické). Nepravdivě, ač sami mladí, vykládají nové mladé generaci o strašných událostech, které ale většinou nezažili, urážlivě dávají rovnítko mezi komunistické a fašistické, i pokud se týká našeho a fašistického zacházení s vězni, zkreslují fakta o milionech popravených, o fašisty a gestapáky zlikvidovaných lidech v koncentračních táborech, Lidicích a dalších obcích v ČSR i na území bývalého SSSR, a to nejen Židy, ale i komunisty a ostatní mírumilovné lidi. Stejně vnímáme i ty, kdo k nám přicházeli ze Západu vycvičeni k tomu, aby rozvraceli naše poválečné, z rozvalin budované hospodářství a neštítili se při tom vraždění našich pohraničníků i jiných občanů. Novodobí kolaboranti a převlékači kabátů si často nepamatují , co sami prožili a o něčem jiném přesvědčují nepravdivě ve sdělovacích prostředcích zejména naši mládež, která učitelům i TV a novinám zatím ještě věří. Někteří redaktoři by byli schopni vrahům Mašínům postavit pomník jako národním hrdinům!

Tito naši spoluobčané a přisluhovači cizích sdělovacích prostředků nevidí, nebo přesněji nechtějí vidět nebo nesmějí vidět, jak nynější páni světa využívají státního terorismu a bezohledně hájí zájmy svých ropných a zbrojních nadnárodních koncernů a postupně likvidují národní režimy v jednotlivých rozvojových zemích pod záminkou, že bojují proti světovým teroristům, ohrožujícím jejich svět, když se snaží ochránit svoji národní samostatnost a svoje národní bohatství proti novodobým imperialistům. Svoje přepady lživě schovávají za nepravdivá obvinění (viz např. Irák) a svoji okupaci ospravedlňují zdůvodněním, že chrání občany, čemuž již málokdo věří, protože humanitární bombardování v Jugoslávii a nyní v Iráku (Faludža) má zastrašit především občany, kteří již odmítají trpět přítomnost Američanů v zemi. Dokázali to také někteří občané USA a mnozí v zemích EU včetně Slovenska, kteří dali americkému prezidentovi jasně najevo, že ho nechtějí, že jeho expanzní politiku celosvětové (globální) nadvlády odmítají!

Jedině Haló noviny pravdivě informují o našich i světových událostech. Nedávno proběhlo období vzpomínek na Osvětim i další fašistické koncentrační tábory. Jak zacházeli Němci s protifašistickými bojovníky v době války, mne informoval zejména jeden z nich - můj otec! Afghánci a Iráčané (v obou zemích jsem pár let pracoval, když jim ČSSR ekonomicky pomáhala) také bojují proti agresorům a vetřelcům, kteří chtějí získat jejich bohatství a strategická území pro další agrese a válečné cíle. Informace o tom, jak s nimi Američané nelidsky nakládají, proběhly i některými našimi sdělovacími prostředky a fotografie, pořízené samotnými Američany, mluví samy za sebe a Američané by se za ně měli stydět!

Uvedené fotografie v mnohém nám starším připomínají fotografie z podobných situací, při kterých se nacističtí vojáci a důstojníci nechávali v koncentrácích fotografovat na památku o svém hrdinství a schovávali si výrobky z lidské kůže vězněných. Nedivím se proto, že si Američané pro své mírutvorné vojáky vynutili výjimku, že nesmějí být stavěni před mezinárodní soudy. Neměli by se ale i oni dostat před mezinárodní soudy s válečnými zločinci? Vždyť jaký je rozdíl mezi Osvětimí a Guantánamem, kde jsou neodsouzení bojovníci za svobodu své země vězněni bez soudu řadu měsíců i v klecích? Proč si toho ještě komentátoři a naši váleční dopisovatelé nevšimli?


24. března 2005, Ing. Josef LEVORA
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
EdCable
Anonymní uživatel
Hlavně pro: pozorovatel
24.3.2005 - 22:47
Myslis tohle jadro?: Zbozi ma takovou hodnotu, za kterou bylo vyrobeno. (asi to takhle primo nenapsal, ale co jsem cetl (ne v Kapitalu), tak je to jeden z postulatu, na kterych sve teorie zalozil)
Myslim, ze spousta jeho teorii byla vyvracena, tohle je ta nejzvracenejsi z nich.
A ze je spousta ekonomu, co z neho vychazi? To neni nic zvlastniho, v psychologii jsou take treba ortodoxni behavioriste, ackoliv je obecne povazovan tento smer za prekonany.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
www
Anonymní uživatel
Hlavně pro: sendador
24.3.2005 - 21:03
Prohlédl jsem si www.zrusmekomunisty.cz. Nic nového. Signatáři (mohu-li je tak nazvat) jsou jedni a ti samí. Jako páni Ruml, Medek, …,herečky Holubová, Paulová, režisér Smoljak, ...., písničkář Huťka, ... a několik reprezentatntů z řady intelligence.
Ale, nepodařilo se mi najít na seznamu zedníka Františka Nováka, řidiče Jana Horkého, zámečníka Jiřího Nohu, prodavačku Janu Bílou, …….
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
pozorovatel
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ráďa
24.3.2005 - 19:20
Ráďo jsem zklamán, že nevíš, co je to kapitalismus. Kapitalismu je společensko - enomický systém založený na principu ekonomické efektivnosti……. Můžeš mi věřit i nevěřit, já tento pojem umím popsat v rovině politické i ekonomické.
Ale. Od roku 1989 kapitalismus jako takový je pojímán jako vyspělý demokratický styl života, jehož základem je svobodné podnikání.

Ten Marx, o kterém píšeš, že nebyl ekonom, tak byl. Marx byl německý myslitel, který se věnoval ekonomickým studiím na nichž postavil analytické dílo Kapitál.
Kdybys byl dobrý ekonom, pak by jsi se musel Marxovi klanět. Jádro jeho díla Kapitál i dnes platí. Některé poučky a metody, které jsi se učil, mají základ právě v jeho díle. Mnozí skuteční ekonomové ho stále studují a vůbec se nestydí.
Polepši se!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Účastník 2
Anonymní uživatel
Hlavně pro: KENDY
24.3.2005 - 13:26
ABY TI TA HLAVA NEUPADLA. BYLA BY TO URČITĚ
ŠKODA, I KDYŽ NA PŘEMÝŠLENÍ JI URČITĚ NEMÁŠ.
ČEST !
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Kendy
Anonymní uživatel
Hlavně pro: účastník, Ráďa
24.3.2005 - 12:45
Dlouhou dobu si lámu hlavu, kdo to je, kdo stále dokola volí komunisty, a proč?? Nikoho takového ze svého okolí neznám. Díky "účastníku", že se účastníte DF a snesl jste plno argumentů. Ale musíte si uvědomit, že čas pokročil. Pokus o socializmus (komunizmus) skončil aniž se naplnil a světově rozšířil. Bohužel pro něj nestačil na kapitalizmus s demokracií a ekonomicky propadl. Aktivita člověka se nedá nařídit. U nás budou ještě komunisté žít ze vzpomínek, ale ti chytřejší již vědí, že jejich sen definitivně skončil. I kdyby měli 30% podporu tak nemohou situaci bez podpory velkého bratra zvrátit.
Veškeré argumenty, které uvádí Ráďa jsou pro "účastníka" k ničemu. Lidé tohoto ražení mají svou pravdu zažranou v mozku a nedají se přesvědčit. Ani při osobní debatě nemá nikdo šanci. Melou si to svoje dokola, hádají se atd. Je jen otázka času (dost dlouhého vinou 40leté vlády soudruhů) a generační výměny, kdy se životní úroveň srovná např. s Belgií, Dánskem atd. a soudruzi přestanou blbnout lidi.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ráďa
Anonymní uživatel
Hlavně pro: xyz
24.3.2005 - 12:39
Osobně musím říst, že mi komáři taky vaděj. Třeba při sjíždění Berounky to bylo hrozný. Jakej ale mají názor, natož světovej, to dooravdy nevím.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ráďa
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ehm
24.3.2005 - 12:37
Ano, já jako člověk s ekonomickým vzděláním mám něco proti Marxovi. Marxovi spisy tvoří 4 hlavní ideje:
1) Hrstka bohatých žije ve velkém přepychu, zatímco většina pracujících žije v relativní chudobě.
2) Cesta, jak tuto nespravedlnost odstranit je nastolení socialistické soustavy, řádu, kde výrobní prostředky vlastní pracující, namísto hrstky vykořisťovatelů.
3) Ve většině případů je jediným praktickým způsobem, jak nastolit tuto soustavu jen násilná revoluce.
4) Aby se tento společenský řád udržel, musí být na delší dobu nastolena diktatura proletariátu

Především Marx byl filozof a nikoliv ekonom. Přrozeně že jde o dílo významné, ale z praktického hlediska nepoužitelné. Člověk totiž není mravenec, který se po miliony let chová naprosto stejně, každý ví přesně co a kdy má dělat a to pro dobro mraveniště.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ehm
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ráďa
24.3.2005 - 12:19
Ráďo, ty jako člověk s ekonomickým vzděláním máš něco proti Marxovi?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
xyz
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ďArtagnan
24.3.2005 - 10:06
Co ty máš pořád s těma komárama??
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
ďArtagnan
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Johny
24.3.2005 - 09:26
Aha, takže já jsem jako neinteligentí když jsem antikomunista. Hm, taky názor. Názor komára.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ráďa
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ehm
24.3.2005 - 08:51
Není to 25%, ale pouze 17,9%. K volbám by šlo něco málo přes 60% oprávněných voličů. Rozhodně bych potom netvrdil, že jde o názor skoro čtvrtiny obyvatel. Navíc voliči KSČM jsou jako jediný disciplinovaní, a k volbám chodí všichni. Vůbec nejde o jejich název, ale o jejich názory. A ty se nezměnily. Zatímce komunistické strany v jiných zemích se transformovaly a staly se z nich normální levicové strany, KSČM nadále čerpá z učení Marxe. V jejich volebním programu je socialismus. Chtějí ho dosáhnout demokratickou cestou. Není přece nic jednoduššího, než požádat občany kteří mají majetek, aby ho dobrovolně odevzdali do "rukou nás všech". Jistě to rádi udělají.
Na příkladu Castrova režimu můžeme vidět, co KSČM ještě považuje za demokracii. Program KSČM začíná těmito slovy: "Za základní příčinu stupňujících se problémů světa i naší společnosti považuje KSČM kapitalismus". Nikde se ale nepíše, kdo je tzv "kapitalista". Je to OSVČ která zaměstnává dvě prodavačky, nebo akcionář vlastnící akcie nadnárodní firmy? Kde je ta hranice?
Jestliže má tedy někdo ve volebním programu, že mi něco šlohne, nevidím nejmenší důvod takovou stranu respektovat a už vůbec né si myslet, že by se její voliči měli podílet na spolurozhodování.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  ...  46  47  48  49  50  ...  52
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.