Obsah  >>  Infrastruktura, ekologie  >>  ČSAD - jízdenky
Strana:   1  2  3  4  5  6  7  8

ČSAD - jízdenky

Krt
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Kochánek & All
10.10.2003 - 15:30
I ja se musim pridat na stranu nespokojenych. Jezdim trasu Slany - Praha a zpet pres 5 let a je to cim dal tim horsi, tim mam na mysli preplnenost rannich spoju. Kdyby nebylo severaku, bylo by spojeni Slany - Praha daleko komplikovanejsi. Navic pry udajne bude CSAD Slany zdrazovat jizdne, osobne jsem cekal opacny trend - jezdi cim dal tim vic lidi. Jinak s ridici mam za tu dobu jen dve neprijemne zkusenosti, je to asi jako vsude - natrefite na slusne a rozumne lidi a taky, s prominutim, na hovada.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Katk@
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všichni
10.10.2003 - 15:21
Ano, cestovani neni zrovna nejprijemnejsi.
Nejvic mi nyni vadi cestovani rano, kdy se v autobuse pomerne dost topi, je tam prelidneno, vzduch skoro zadny, okenko take nikdo neotevre, proste akorat tak na omdleni ...
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Kochánek
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Cestující
10.10.2003 - 13:55
Pane Tohle trochu přeháníte. Sice mám k dopravě do Prahy taky svoje výhrady (viz. např. diskuze Doprava do Loun), ale řidičů se musím zastat. Nemám s nimi snad žádnou špatnou zkušenost a dobrých mnoho. Za stav v jakém jsou jejich autobusy je zodpovědný hlavně provozovatel a řidiči jsou jejich stavem postiženi možná víc než my obyčejní cestující. Zkuste se někdy vžít do jejich kůže.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Cestující
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Hrách
10.10.2003 - 10:20
Taky jezdím denně za prací do Prahy a plně se s Vámi ztotožňuji.Nejenom,že jsou autobusy přecpány tak ,že i řidič musí stát, ale jsou děsně špinavý a ve velice pochybném technickém stavu.Už několikrát se mi stalo,že jsem nedojel do své výstupní stanice (např.pěšky a stopem z Knovíze do Slaného),nebo jsem asistoval při roztláčení busu-nemohl zapadnout startér nebo co.Člověk má obavu nastoupit do takové herky a za jízdy,když poslouchám ty různé pazvuky vyluzované vozidlem tak mám strach i o vlastní život.A to už vůbec nemluvím o některích učudlaných a páchnoucích řidičích,který neustále na lidi vrčí.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ladislav Hrách
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ČSAD Slaný
10.10.2003 - 08:32
Jezdím denně do Prahy za prací. K tomu využívám tzv. SOCKU. Dnes cesta byla skutečným hororem. BUS přijel na Dolíky už zaplněn, jen několik lidí si ještě sedlo, zbytek stál. Řidič přibíral na dalších zastávkách další a další cestující a na Pražské se jen ztěží rozjel.
Za chvíli nebyl rozdíl mezi pohodlím těch co seděli a těch co stáli. Zavládlo nepohodlí a všichni se mačkali. Krize se prohloubila na zastávce Dědina, to když někteří cestující vystupovali. Při tření v tlačenici od těl vystupujících a jejich zavazadel mi byly ušpiněny boty a kalhoty. Situace měla opakování na zastávce Horoměřická.
Od konce prázdnil v BUSové dopravě zavládlo značné nepohodlí. BUS je denně přecpán, zadýchán a každou chvíli někdo kucká (potíž plyne z nedýchatelného prostoru). Prostě vzniklo prostředí vhodně pro nákazy.

Odpolední cestování je podobné.

Vadí to jen mně? Najde se ještě někdo, komu ten stav vadí?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Krt
Anonymní uživatel
Hlavně pro: All
9.10.2003 - 02:38
Ja si pro tyhle pripady poridil chip kartu u slanskejch CSAD, funguje to docela dobre, jen skoda, ze to plati pouze u slanskejch..
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Lubos
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
8.10.2003 - 21:46
Na Hradcansky vecer sem Chomutaku platil dvoulitrem a v poho to vzal.A tenhle ridic v 7:55 je dobrej nervak,videl sem jak se hadal kvuli 500,- bankovce a na moji 100,- zavrcel jestli nemam mensi :-)
Jen cekam kdy bude prvni LP na ridice a zacnem platit kartou.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Ing. Jan Chyský
Anonymní uživatel
Hlavně pro: cestující veřejnost
8.10.2003 - 17:04
Rád bych upozornil ty, co jezdí do Prahy na následující příhodu.
Dnes ráno v 7:55 ve Slaném varoval řidič linky 520002/1 (Klášterec nad Ohří - Praha) cestující, že podle nového nařízení ČSAD nemůže mít přes noc v pokladně víc než 400 Kč, a proto bude od čtvrtka 9.10. ze Slaného brát jen ty cestující, kteří budou platit maximálně 100 korunovou bankovkou. Tak pozor na drobné.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Martina
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
7.1.2003 - 12:35
Nejde tu ani tak o cenu. Ale když už si nechají zaplatit, tak by měli také pořádně topit, když je zima, a nenechat cestující mrznout!!!!
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
IM
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Josef Jůza
27.11.2002 - 09:29
Tento případ to bohužel nebyl, jednalo se o středu 20.11 dopoledne, nebýt dálkového dopravce (ČSAD BUS Ústí nad Labem), tak by se nikdo do Prahy busem v tuto dobu nedostal. Ve čtvrtek a v pátek jezdily autobusy ČSAD Slaný normálně (alespoň brzy ráno a pozdě večer ve čtvrtek), v pátek nevím, jak to večer vypadalo, do Slaného jsem přijel až ve 4 hodiny ráno v sobotu. Každopádně zrušit ve všední den ráno všechny spoje s odůvodněním uzavřenosti Evropské ul. bylo nehorázné, pokud vím, Evropská byla průjezdná, pouze nebylo možné zde zastavovat, linkové autobusy však měly výjimku, na svých zastávkách měly zastavovat povoleno. Hodně liem to ve středu přineslo problémy s cestou do práce apod., každý většinou již počítá předem, kdy se do práce dostane, má tak stanovenou pracovní dobu a ne každý zaměstnavatel si může dovolit tolerovat dvouhodinová či delší zpoždění zaměstnanců z důvodu výpadku veřejné dopravy, nemluvě o lidech,kteří mají vyhlášenou pohotovost a musí nastoupit do výkonu služby přesně. Mnozí z cestujících to také mají již tak dost komplikované absencí provozu trasy A metra, zvláště pokud mají pracoviště na druhém konci Prahy.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Josef Jůza
Anonymní uživatel
Hlavně pro: IM
26.11.2002 - 20:21
Teď si uvědomuji, že jsem v Praze nějaké autobusy ČSAD Slaný během NATO viděl, přinejmenším v pátek na lince 220100. Někteří dopravci hlásili, že se kvůli zdržení nestačily otočit vozy, a proto nejely některé spoje. Nemohl to být tento případ?
(Já vím, jak citujete pracovnici informační kanceláře, vypadá to, že ne)
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
IM
Anonymní uživatel
Hlavně pro: JJ
23.11.2002 - 12:29
Děkuji mnohokrát za poskytnutí informace.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
JJ
Anonymní uživatel
Hlavně pro: IM
21.11.2002 - 09:41
Na nedodržení jízdního řádu si můžete stěžovat na dopravním úřadě, v tomto případě na referátu dopravy a silničního hospodářství Okresního úřadu v Kladně. Za porušení §18 písm. (c) zákona 111/1994 Sb. Při opakovaném nedodržení jízdního řádu může být dopravce postižen podle §35 odst. (2) písm. e) zákona 111/1994 Sb. Pokud Vám neprovedením spojů vznikla škoda, dopravce za ni neodpovídá, ale její náhradu můžete vymáhat od konkrétní osoby, která zavinila neprovedení spoje.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
IM
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny
20.11.2002 - 21:48
Dnes 20.11. v 8.00 hodin jsem byl stejně jako řada jiných nemile překvapen, když jsem se dozvěděl, že autobusy nejezdí pro uzavírku Evropské ul. v Praze (prý kvůli summitu NATO). Toto mě potvrdila i pracovnice informační kanceláře ČSAD, kde mi taktéž bylo sděleno, že tak rozhodl příslušný vedoucí a opatření se týkalo i kladenského ČSAD.
Jelikož se i já v těchto dnech podílím na zabezpečení summitu, vím již delší dobu, že ulice Evropská není uzavřena a není to ani v plánu. V provozu je pouze point (kontrolní bod)u pražského letiště, kde je prováděna kontrola hlavně nákladních automobilů zaměřená na výbušniny. Nebýr dopravce ČSAD Ústí nad Labem, nedostal bych se dnes do Prahy, kde plním úkoly při zabezpečování summitu. Proto otázka na ČSAD Slaný: Nemyslíte si, že tato dezinformace neprospívá obrazu podniku v očích veřejnosti? Ne každý cestující má v těchto dnech volno či dovolenou a někteří musí i v době summitu plnit úkoly plynoucí z jejich profese. Těmto lidem vytváříte možná nemalé problémy tím, že bez předchozího varování rozhodnete o nevypravování autobusů do Prahy, navíc s odůvodněním uzavřenosti Evropské ul., které nebylo a není v plánu?
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
dlazdic
Anonymní uživatel
Hlavně pro: teta Miluše
19.11.2002 - 09:15
Vážená teto Miluše, jediný člověk co je tu mimo, jste asi Vy. Když chcete reagovat, neni nad to přečíst si několik příspěvků dozadu. Přeji hezký den.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
teta Miluše
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Monika Bolemantová
18.11.2002 - 10:11
Vážená méně chápavá Moniko,
pokud chceš přejít přes silnici na Pražském předměstí a dodržovat dopravní předpisy pro chodce, tak nemusíš až k současnému "autobusovému nádraží" (nemusíš chodit až do Žižkovy ulice, jak píšeš) - jeden přechod máš hned asi 50 metrů před křižovatkou - u ulice směřující k finančnímu úřadu! Jen od divadla k Pražskému předměstí máš ŠEST PŘECHODŮ - to ti nestačí ?!!!
A dál - nezávidíš ty takhle trochu těm, co bydlí na druhém konci města? Ty nevidíš, že se tam mnohem víc staví a buduje, tím padem je tam i mnohem víc cestujících?...
Příště, než budeš psát své moudrosti, tak se nad sebou zamysli (ty se ale asi spíš ZAMÍŠLÍŠ - nebo ne? :-)))) !
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Monika Bolemantová
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jan Chyský
18.11.2002 - 09:15
Vážený pane,
to že vzrostl počet dopravních nehod na přechodech je pravda, ale pravda je i to, co napsala paní/slečna Jana. A tím je opravdu špatný výklad ( a špatné pochopení ) nového zákona ze strany chodců - neřidičů, ale i neustále narůstající drzost a agresivita řidičů. A ten přechod se opravdu netýká jenom lidí, kteří dojíždějí do Prahy.
Na Váš nápad zrušit onu zastávku s tím, že je autobusové nádraží cca 3min. chůze mohu říct jen toto. Momentálně to určitě neplatí ( do Žižkovy ulice je to přeci jenom minimálně o 10 - 15 minut dál ) a další Vaše statistika 90-ti% dojíždějících je taky tak trochu vedle. Co takhle tedy zrušit i zástávky v Arbesově ulici a u vlakového nádraží aby ty procenta platila? Pak by to byla pravda. A pokud vím, tak zastávka u hotelu Praha byla opravdu mnohem, mnohem dřív, než ony dvě další o které asi někdo hodně moc bojoval aby byli (dříve jsem bydlela za vlakovým nádražím a vím jaký to byl neřešitelný problém - do jisté doby).
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jana
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Jan Chyský
16.11.2002 - 17:32
Dobrý den,
Vámi uvedené statistiky jsou asi správné, ale... Tato hrozná čísla se objevila asi i kvůli tomu, že lidé (chodci) byli médii nepřesně informováni. Pokud se běžný chodec - neřidič dozví, že má na přechodech přednost, neuvažuje o tom, že auta mají nějakou brzdnou dráhu a že není rozumné a bezpečné svou "přednost" vždy využívat.
Co se týče přechodů pro chodce, chybí mi jich několik. V podstatě všechny souvisí s autobusy (ale nejen s imi).
1. Pražská ulice, přechod u zastávky - tento přechod by jistě uvítali i chodci pracující v průmyslové zóně (Palaba, Meiller, Energizer, Unibon...). Myslím si, že je pro ně ve špičce velmi těžké přejít.
2. Ulice Plynárenská u křižovatky s Žižkovou. Vzhledem k tomu, že v ulici Žižkova je prozatimní autobusové nádraží, bylo by možná vhodné uvažovat o přechodu na tomto místě.
3. Ulice Ouvalova u Plusu. Včera nainstalovali kolem bývalého autobusového nádraží plot, kvůli kterému se nedá používat chodník naproti Plusu. Když chcete jít z města do Ouvalovy ulice, musíte zbytečně několikrát přecházet a ohrozíte tak nejen sebe, ale i řidiče. (Mimochodem, dostat se k Plusu bylo již dříve krkolomné a nebezpečné, k Plusu vlastně NEVEDE žádný přechod).

Pro pana Rubíka:
Pokud by roli hrála budoucí rekonstrukce vozovky, nevyřešilo by to použití žlutých přechodů (mám pocit, že se dělají z folií). Byly by výraznější a podle mého názoru levnější

Mějte se a doufám, že vše vyřešíte ke spokojenosti většiny.
Jana
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Jan Chyský
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Monika Bolemantová,
15.11.2002 - 17:21
Vážená paní/slečno,
nevím, jestli je zřízení dalšího přechodu u zastávky tím nejlepším řešením z hlediska bezpečnosti. Statistiky naopak ukazují, že po zavedení přednosti chodců na přechodech výrazně vzrostl počet dopravních nehod na přechodech i úmrtnost chodců. Z tohoto pohledu by bylo vhodnější zrušit zastávku, autobusové nádraží je jen cca 3 minuty chůze, které nikoho nezabijí. 90% dojíždějících to má dál.
Situaci by měl asi posoudit odborník na dopravu a vše řešit i s ohledem na připravovanou přestavbu křižovatky U brodu. Počet a vzdálenost přechodů by měl být optimalizován s ohledem na bezpečnost a plynulost dopravy. Každé vozidlo, které zastaví a znovu se rozjíždí zhorší kvalitu životního prostředí, což má také vliv na úmrtnost, i když ne tak přímý jako srážka vozidla s chodcem.
Pro pana starostu:
V souvislosti s touto akcí se opět (minule RDK rozvody) snažím navrhnout, aby každá významná investiční akce měla svou aktuální www prezentaci. Občany to zajímá a Slánská radnice s měsíční periodou vydání není příliš aktuální. Nemyslíte pane starosto, že by něco takového bylo vhodné a možné? Byl by to takový problém aby smlouva s investorem obsahovala tento požadavek?
Přeji pěkný den.
JCh
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Monika Bolemantová
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Ivo Rubík
15.11.2002 - 08:54
Vážený pane Rubíku,
tak nevím co je pro všechny kompetentní kolem přechodu pro chodce prioritou. Jestli finance nebo ochrana zdraví a životů obyvatel města. Já osobně si myslím, že i na těch "pár měsíců" než bude hotov nový povrch silnice má označení přechodu pro chodce smysl a cenu. Už jenom pro to, že si na něj "možná" řidiči tak trochu zvyknou.
A ještě jednou k autobusovému nádraží. Musela jsem se zasmát Vašemu označení "čilý pracovní ruch", protože onen ruch tam po měsíci začal přesně v úterý odpoledne poté, co jsem napsala svůj první příspěvek. Docela zvláštní shoda náhod, nemyslíte?
A abych pravdu řekla, stále nevěřím tomu, že by mělo autobusové nádraží začít fungovat 12.12.2002 tak jak jste napsal. Stačí se podívat do kalendáře a všichni zjistíme že je na to opravdu jenom měsíc. Ale třeba nás investor překvapí a stihne to. Uvidíme.
Kvalitní příspěvek   Nevhodný příspěvek
Strana:   1  2  3  4  5  6  7  8
Pro vložení nového příspěvku se musíte přihlásit.