Obsah >> Infrastruktura, ekologie >> ČSAD - jízdenky
ČSAD - jízdenky
M@tes
31.10.2003 - 16:16
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Schunágel31.10.2003 - 16:16
Víte, co to znamená ICOM?????
Idiot COMpany !!! :o)))
Idiot COMpany !!! :o)))
Schunágel
31.10.2003 - 00:14
Anonymní uživatel
Hlavně pro: žabička31.10.2003 - 00:14
Milá " žabičko ", už ani nesleduji, jak dlouho jsou stránky ČSAD v rekonstrukci, ale jistě déle než jeden rok. Tak si myslím, že to jasně ukazuje na snahu po informovanosti občanů.
Jednání s ČSAD se dá totiž velice krásně přirovnat k házení hrachu na zeď. Má totiž vytyčenou linii z domácího střediska v Jihlavě a místní ČSAD Slaný je pouze vykonavatelem moudrých rozhodnutí mateřského podniku ICOM transporte Jihlava, za jejímž vedením stojí několik vlivných osobností.
S pozdravem
Schunágel
Jednání s ČSAD se dá totiž velice krásně přirovnat k házení hrachu na zeď. Má totiž vytyčenou linii z domácího střediska v Jihlavě a místní ČSAD Slaný je pouze vykonavatelem moudrých rozhodnutí mateřského podniku ICOM transporte Jihlava, za jejímž vedením stojí několik vlivných osobností.
S pozdravem
Schunágel
dlaždič
30.10.2003 - 11:17
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny30.10.2003 - 11:17
a vezměte si s sbeou občanku, jinak se tam jdete jenom podívat
žabička
30.10.2003 - 10:52
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ČSAD Slaný30.10.2003 - 10:52
Dnes jsem volala na ČSAD Slaný, s tím, že bych ráda věděla, zda má ČSAD Slaný svoje www stránky. Bylo mi řečeno: "No jo, asi jo, ale já vám je nedokáži říct a co potřebujete vědět?. Odpověděla jsem, že chci něco vědě o čipové kartě. Odpověď: "Jo, tak to já vás přepojím". Na dalším telefonním čísle mi odpověděli na můj dotaz (sice jsou stránky v rekonstrukci), ale ta pracovní doba, to snad ne. 8:30 - 15:30 a polední pauza od 11:30 do 12:00. To aby si člověk opravdu vzal dovolenou. Tak v dnešní době je to snad špatný vtip. V tuhle dobu opravdu většina lidí je v práci a přijíždí určitě po 16 hodině. To by nemohlo být otevřeno alespoň do 18:00? To je opravdu síla.
asm
30.10.2003 - 08:28
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny30.10.2003 - 08:28
Naprosto souhlasím. Taky mám občas pocit, že některé řidiče obtěžuji, už jen nástupem do autobusu. Musím uznat, že jich není mnoho, ale najdou se. Dokážu pochopit, že nejde každý den být příjemný a milý k lidem, všichni mají své nálady. Ale když to někdo neumí vůbec, má si najít práci někdě u pásu - tam nemusí mluvit vůbec.
Fauzi
25.10.2003 - 17:14
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ČSAD- Slaný25.10.2003 - 17:14
O přeplněných spojích bylo již napsáno. Co mě spíše vadí je arogantní a nevhodné chování většiny řidičů. Člověk má stále pocit, že obtěžuje. Také se mi zdá, že většina řidičů je z řad hluchoněmých. Odpověď na pozdrav, případné sdělení ceny jízdenky je pro mnoho znich velký problém.
Proto raději než si kazit nový den, budu cestovat vozidlem. Pevně věřím,že v budoucnu přijde konkurence, která donutí Vaši společnost chovat se tržním způsobem a zlepšit tak Vámi poskytované nevyhovující služby.
Proto raději než si kazit nový den, budu cestovat vozidlem. Pevně věřím,že v budoucnu přijde konkurence, která donutí Vaši společnost chovat se tržním způsobem a zlepšit tak Vámi poskytované nevyhovující služby.
Johnny
25.10.2003 - 16:45
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny25.10.2003 - 16:45
ČSAD Slaný mi se svým vozovým parkem přijde tak sto let za opicemi. To, čím jezdí linky do Prahy ( staré Karosy C 734, 736 ) mi připadá, že se každou chíli rozsype. Proč nakupují nepraktické Mrecedesy, na které si kvůli prostoru stěžují i sami řidiči? Pro příklad nemusíme chodit na Moravu, stačí ČSAD Kladno
péťa
25.10.2003 - 09:26
Anonymní uživatel
Hlavně pro: DJ25.10.2003 - 09:26
No to já jsem si všiml, ze všude tam, kde jezdi firmy blizke skupine ICOM, tak tam ta autobusová doprava stoji za prd - třeba Jihlava a okolí. Do vesnic v sobotu a v neděli nejede ani kolo a i mezi většími městy ta doprava taky za moc nestojí. Třeba na sev. Moravě jezdí Connex Morava a zajišťuje celkem solidní dopravní obslužnost i malých vesnic i o sobotách a nedělích od rána do večera, což je tady u nás sci-fi.
Zase on
24.10.2003 - 15:47
Anonymní uživatel
Hlavně pro: nespokojený cestujíc24.10.2003 - 15:47
Zkusme, jestli někdo neodpoví tady:
http://www.kr-stredocesky.cz/index.php?template=forum/forum.html
nespokojený cestující
24.10.2003 - 14:15
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny24.10.2003 - 14:15
Psal jsem do 0-lové tolerance, ale tam jsem se nechytil.
Otázka pro kompetentní orgány zní: Všimne si už konečně někdo té věci, že ranní autobusy do Prahy ze Slaného jsou přeplněny?
To samé platí při návratu z Prahy v odpoledních hodinách.
Tento stav sice nese velký zisk na spoji, ale zároveň přinese dříve či později technické, bezpečnostní, ..... a jiná rizika.
Je třeba upozornit, že je nyní období virových nákaz, že v přecpaném autobuse trpí oblečení všech cestujících, ...
V současné době, abych si bral roušku na obličej a své oblečení zaměnil za montérky.
Otázka pro kompetentní orgány zní: Všimne si už konečně někdo té věci, že ranní autobusy do Prahy ze Slaného jsou přeplněny?
To samé platí při návratu z Prahy v odpoledních hodinách.
Tento stav sice nese velký zisk na spoji, ale zároveň přinese dříve či později technické, bezpečnostní, ..... a jiná rizika.
Je třeba upozornit, že je nyní období virových nákaz, že v přecpaném autobuse trpí oblečení všech cestujících, ...
V současné době, abych si bral roušku na obličej a své oblečení zaměnil za montérky.
nespokojený
24.10.2003 - 14:04
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny24.10.2003 - 14:04
Začátkem října jsem si zašel také pro čipovou kartu, abych denně nemusel hledat drobné na jízdné. Čekal jsem do od 07,00 do 7,40 hod. u nádražní budovy. Kartu nemám.
Musel jsem odjet do Prahy spojem v 7,45 hod. Když jsem seděl v autobusu, pak postupně přišly obě paní z informací.
Všiml jsem si, že nejvíce spojů jede okolo 7-mé hodiny na Prahu na Kladno i do okolí Slaného. No a v tuto dobu na informacích není nikdo.
To platí i odpoledních hodinách. Kdo přijede po 16-té hodině do Slaného, má smůlu. A že je nás hodně, kdo po této hodině přijíždí.
To se to pak pracuje, když cestující nic nepotřebují, že?
Kartu si pořídím snad na Vánoce, to budu mít dovolenou.
Musel jsem odjet do Prahy spojem v 7,45 hod. Když jsem seděl v autobusu, pak postupně přišly obě paní z informací.
Všiml jsem si, že nejvíce spojů jede okolo 7-mé hodiny na Prahu na Kladno i do okolí Slaného. No a v tuto dobu na informacích není nikdo.
To platí i odpoledních hodinách. Kdo přijede po 16-té hodině do Slaného, má smůlu. A že je nás hodně, kdo po této hodině přijíždí.
To se to pak pracuje, když cestující nic nepotřebují, že?
Kartu si pořídím snad na Vánoce, to budu mít dovolenou.
Quingar
13.10.2003 - 11:59
Anonymní uživatel
Hlavně pro: všechny13.10.2003 - 11:59
Takže moje zkušenosti s ČSAD Slaný jsou po 7letém denním dojíždění do Prahy následující:
7.15, přímý spoj do Prahy (ne přes letiště)někdy si sednu, většinou stojím, není ale nacpaný, takže pohodlné (dříve to bylo podstatně horší)
Zpět v rozmezí od 15.40 do 16.55, tyto autobusy jsou plnější, sednout se dá jedině, jsem -li na zastávce minimálně 15 minut předem.
Problémy s drobnými jsem vyřešil používáním čipové karty, zaplatím 2x do měsíce 8 stovek a mám klid (rozhodně lepší než stále vybírat v bankomatech, když Vám jdou peníze na účet, ušetří se na poplatcích, navíc v zimě a ve tmě nemusím lovit poslepu drobné).
Větrání v Mercedesech - téměř žádné, vadí mi i malé prostory mezi sedačkami, mít otlačená kolena není nic příjemného, asi se počítá s lidmi okolo 170 cm výšky.
7.15, přímý spoj do Prahy (ne přes letiště)někdy si sednu, většinou stojím, není ale nacpaný, takže pohodlné (dříve to bylo podstatně horší)
Zpět v rozmezí od 15.40 do 16.55, tyto autobusy jsou plnější, sednout se dá jedině, jsem -li na zastávce minimálně 15 minut předem.
Problémy s drobnými jsem vyřešil používáním čipové karty, zaplatím 2x do měsíce 8 stovek a mám klid (rozhodně lepší než stále vybírat v bankomatech, když Vám jdou peníze na účet, ušetří se na poplatcích, navíc v zimě a ve tmě nemusím lovit poslepu drobné).
Větrání v Mercedesech - téměř žádné, vadí mi i malé prostory mezi sedačkami, mít otlačená kolena není nic příjemného, asi se počítá s lidmi okolo 170 cm výšky.
Petr
13.10.2003 - 10:12
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Všechny co nejsou sp13.10.2003 - 10:12
ČSAD Slaný - služeb této organizace jsem se oprostil před 6ti lety a jsem spokojen. Do Prahy dojíždím od roku 1978 takže vím očem to je a před těmi 6ti lety mě to tak znechutily, že od té doby jezdím denně autem. Přeji ČSAD Slaný další úbytek cestujících aby se konečně vedení vzpamatovalo.
P.
P.
Josef Jůza
13.10.2003 - 08:58
Anonymní uživatel
Hlavně pro: ing. Chyský13.10.2003 - 08:58
Pane Chyský,
za sebe, tím pádem také nemám představu o obsazenosti těch spojů, které sám nepoužívám. Dopravci samozřejmě tímto způsobem vytíženost sledují. V poslední době jsem komunikoval s lidmi z některých zúčastněných organizací (myslím dopravce a dopravní úřady). Efektivnost takového počínání sice má daleko ke stům procent, ale jako nulová se také zdaleka nejeví. Odpovědi jsem si vyložil tak, že podle oficiálního stanoviska jsou přeplněné autobusy již minulostí (konkrétní příklady byly vysvětleny jako mimořádné poruchami vozu či nehodami). Protože sám mám při jen občasném ježdění (=několikrát do měsíce) mezi Slaným a Prahou štěstí na nenacpané autobusy, chtěl jsem si s Vaší pomocí udělat obrázek, už proto, že jsem pravděpodobně nehovořil či nepsal si s dotyčnými naposled.
Za situace, kdy se vyskytují spoje značně různě obsazené, mimoto není od věci uživatelsky svépomocně si sdělit, kam je možné se "přelít" (zejména těm, kteří nemusejí cestovat přesně v určitou hodinu a minutu).
za sebe, tím pádem také nemám představu o obsazenosti těch spojů, které sám nepoužívám. Dopravci samozřejmě tímto způsobem vytíženost sledují. V poslední době jsem komunikoval s lidmi z některých zúčastněných organizací (myslím dopravce a dopravní úřady). Efektivnost takového počínání sice má daleko ke stům procent, ale jako nulová se také zdaleka nejeví. Odpovědi jsem si vyložil tak, že podle oficiálního stanoviska jsou přeplněné autobusy již minulostí (konkrétní příklady byly vysvětleny jako mimořádné poruchami vozu či nehodami). Protože sám mám při jen občasném ježdění (=několikrát do měsíce) mezi Slaným a Prahou štěstí na nenacpané autobusy, chtěl jsem si s Vaší pomocí udělat obrázek, už proto, že jsem pravděpodobně nehovořil či nepsal si s dotyčnými naposled.
Za situace, kdy se vyskytují spoje značně různě obsazené, mimoto není od věci uživatelsky svépomocně si sdělit, kam je možné se "přelít" (zejména těm, kteří nemusejí cestovat přesně v určitou hodinu a minutu).
P.S. Luboš to napsal přesně (i když k jeho poslední větě bych si dovolil mít výhrady).
Lubos
12.10.2003 - 11:54
Anonymní uživatel
Hlavně pro: p.Chysky12.10.2003 - 11:54
CSAD Slany je soukroma firma a ma pravo klidne zrusit vsechny spoje a naopak.Jeden narvany bus je pro ne zisk,dva poloprazdny busy prodelek.Prestante elitarsky resit blbosti o systemu topeni nebo poctu cestujicich.Spise se ptejte proc 14 let po revoluci stale neni konkurencni autobusova firma Slany-Praha.Neustale ochranarske zvasty o prodelecnych vesnickych spojich a navazujicim monopolu na ziskovych linkach jsou ojedinele v cele republice.
ing. Chyský
12.10.2003 - 09:41
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Josefa Jůzu12.10.2003 - 09:41
Pane Jůzo,
nevím jestli přispíváte za sebe nebo za ČSAD, nebo za jiný subjekt, nicméně domníval jsem se, že se zavedením nových odbavovacích strojků lze přesně určit vytížení spojů a to i mezi jednotlivými zastávkami. Opravte mne jestli se mýlím, ale před časem to tady někdo (myslím pan Štol? z bývalého OU) uváděl. Pokud tomu tak je, proč ČSAD nesleduje vytíženost spojů tímto způsobem, ale mají hlášení podávat cestující?
Ještě poznámku:
Daleko horší než stát v autobusu je stát v nevětraném a přetopeném autobusu. Tím se vyznačují především autobusy Mercedes. Pochybuji, že v tomto směru tato vozidla splňují hygienické normy na výměnu vzduchu ve vozidle. A pokud ano, tak to určitě není v režimu topení/větrání, který řidiči provozují.
nevím jestli přispíváte za sebe nebo za ČSAD, nebo za jiný subjekt, nicméně domníval jsem se, že se zavedením nových odbavovacích strojků lze přesně určit vytížení spojů a to i mezi jednotlivými zastávkami. Opravte mne jestli se mýlím, ale před časem to tady někdo (myslím pan Štol? z bývalého OU) uváděl. Pokud tomu tak je, proč ČSAD nesleduje vytíženost spojů tímto způsobem, ale mají hlášení podávat cestující?
Ještě poznámku:
Daleko horší než stát v autobusu je stát v nevětraném a přetopeném autobusu. Tím se vyznačují především autobusy Mercedes. Pochybuji, že v tomto směru tato vozidla splňují hygienické normy na výměnu vzduchu ve vozidle. A pokud ano, tak to určitě není v režimu topení/větrání, který řidiči provozují.
Josef Jůza
11.10.2003 - 18:26
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Krt11.10.2003 - 18:26
Děkuji za tip. Mohli by se i další podělit o zkušenosti s tím, které spoje jsou notoricky plné a které naopak volné (bez ohledu na linku a dopravce)?
Krt
10.10.2003 - 20:29
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Josef Jůza10.10.2003 - 20:29
Zkuste taky spoj Slany - Praha 6:13 od P.Hrubeho, natoz zkusit jet timto spojem z bus. nadrazi a jine spoje v teto dobe.
Josef Jůza
10.10.2003 - 17:47
Anonymní uživatel
Hlavně pro: Chyský, Hrách, Krt, 10.10.2003 - 17:47
- Ing. Jan Chyský 8.10.2003 17:04: Tento dopravce, tedy ČSAD Bus Ústí n.L., nemá ve svých Smluvních přepravních podmínkách ustanovení, které by řidiče k odmítnutí přepravy kvůli velkém platidlu opravňovalo. Na druhé straně snad každý pochopí důvod onoho opatření a to, že z prunéřovských garáží vyjíždí ráno přímo na tento spoj. Od dálkových cestujících moc drobných nemá, a je věcí slušnosti si drobné připravit, jde-li to. Závěr: plaťte přiměřeným obnosem, ale když nemáte, nenechte se nikdo vyhodit a slušně trvejte na svém.
- Lubos: Ovšem DP Chomutova a Jirkova je jiná firma. Cirkus s drobnými je navíc pravděpodobný hlavně u prvního spoje ráno.
- Ladislav Hrách: račte, prosím, uvádět konkrétní spoje, kde k situaci došlo. Jednak my, kteří takovou smůlu nemáme a jezdíme různě (já třeba jen občas), budeme vědět, kterým spojům se vyhýbat, jednak i vůči dopravci (zvlášť zastává-li názor, že plné autobusy jsou již výjimkou) má význam konkrétní údaj, a nikoli obecná kritika. Zkoušel jste se již s konkrétními údaji a návrhy obrátit na dopravce nebo na paní Benešovou na krajském úřadě?
Pro porovnání moje zkušenosti z posledních měsíců od otevření slánského autobusového nádraží: u 220101/13 (7.15 přes Správu letišť) jsem na nacpaný smůlu neměl, 560400/1 (ČSAD Bus UL-Louny, 7.00) k relativně pohodlnému stání, 220101/15 (7.45) dost stojících, ale ne nacpaný, 220100/13 (8.00) ze Slaného prázdný, během cesty do 5 stojících. Opačný směr: 220101/26 (18.31 ze Správy letišť, dříve notoricky přeplněný) zbývá několik míst k sezení, 560001/34 (20.10 z Hradčanské) posledních pár míst k sezení nebo pár stojících, 220100/34 (21.14 z Dědiny) s dost volnými místy k sezení, 560010/20 (22.40 z Dědiny) rovněž s řadou volných míst i k sezení. Máte-li kdokoli opačné zkušenosti nebo můžete upozornit na spoje prázdné či přeplněné, učiňte tak. - Cestující 10.10.2003 10:20: řekl bych, že nejspíš pracovník některého dopravce paroduje předchozí příspěvěk zjevně absurdní a neadresnou "kritikou". Vyvracejte nebo zdůvodňujte něco, když není psáno, kdy a kde.